امام جمعه قصرشیرین بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه قصرشیرین با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و تاکید بر حضور حداکثری مردم در این رویداد سیاسی از همه دستگاه ها خواست تا با تدبیر لازم زمینه مشارکت بالای مردم را در این عرصه مهم فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «صادق صالحی» روز پنجشنبه در دیدار با فرماندهان و اعضای نیروی انتظامی، پلیس راه و راهور قصرشیرین به مناسبت اولین روز از گرامیداشت هفته فراجا، با بزرگداشت یاد شهدا، افزود: با توجه به تنوع قومیتی و مذهبی منطقه و هیجانی بودن مردم، برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه قصرشیرین همراه با حساسیت های خاصی است از این رو ضمن برنامه ریزی برای مدیریت مسایل انتخاباتی، تلاش خود را به کار ببندیم تا همانند گذشته شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای باشیم.

وی اظهار کرد: مردم قصرشیرین در انتخابات های گذشته با حضور پرشور خود در عرصه تعیین سرنوشت، انقلابی بودن و ولایتمداری خود را ثابت کرده اند و به طور یقین امسال هم با حضور گسترده خود در انتخابات پیش رو بازهم دشمنان نظام و انقلاب را ناکام خواهند کرد.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه با قدردانی از تلاش های نیروهای خدوم فراجا در برقراری امنیت و نظم در جامعه، گفت: ما همه در هر پست، مقام و وظیفه ای که داریم باید طوری عمل و نقش آفرینی کنیم که رفتار و منش ما در جامعه همراه با پیوست فرهنگی باشد.

حجت الاسلام صالحی ادامه داد: رفتار و منش همه ما باید طوری باشد که انقلابی بودن و جهادی بودن در عمل ما برجسته تر بوده و در این صورت است که جامعه نسبت به اهداف ما آگاه تر خواهد بود و تاثیر عمل ما نیز بیشتر می شود.

امام جمعه قصرشیرین بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد

قصرشیرین رتبه اول خدمت رسانی به زوار

فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز با گرامیداشت یاد شهدا و تبریک هفته فراجا گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب به زائران عتبات عالیات، امسال میزبان یک میلیون و ۱۰۰ هزار زائر اربعین و ۱۳۰ هزار خودروی سبک و سنگین در شهرستان قصرشیرین بودیم که با حمایت های فرماندار و همه مجموعه کارکنان فراجا و دیگر دستگاه ها توانستیم عملکرد مطلوب و کارنامه درخشان به نمایش بگذاریم و خروجی تلاش های ما مراقبت، ارائه خدمات و هدایت زائران بود.

سرهنگ «ایمان مرادی» افزود: بر اساس ارزیابی های ستاد کل، دولت و بازرسی های صورت گرفته توسط نهاد ریاست جمهوری در کل کشور، قصرشیرین رتبه اول را در زمینه میزبانی شایسته و خدمات مطلوب به زائران کسب کرده از این رو از همه کسانی که در این رابطه مجاهدت کردند، قدردانی می کنم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین نیز با گرامیداشت هفته فراجا و قدردانی از تلاش های نیروهای خدوم این مجموعه در برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: هفته فراجا با پلیس خدمتگزار و شهروند قانونمدار شروع شد از این رو مجاهدت های شبانه روزی این نیروها را که باعث آرامش و امنیت جامعه شده ارج می نهیم.

امام جمعه قصرشیرین بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد

همچنین امروز مزار شهدای شهرستان قصرشیرین به مناسبت اولین روز از گرامیداشت هفته فراجا، با حضور جمعی از مسئولان، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، شرکت کنندگان در این آیین با قرائت فاتحه و اهدای شاخه های گل و عطرافشانی مزار شهدا، بار دیگر با آرمان های امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و شهدای نیروی انتظامی تجدید میثاق کردند.

«مراد باباخانی» معاون سیاسی اجتماعی فرماندار قصرشیرین در این آیین در سخنانی با گرامیداشت یاد شهدا، گفت: شهدا این انقلاب را به عنوان امانت به دست ما سپردند و ما هم وظیفه داریم با رسالت خود راه شهدا را ادامه دهیم.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد که در اوایل جنگ تحمیلی در اشغال متجاوزان بعثی بود، این شهرستان در هشت سال دفاع مقدس بیش از ۸۶۰ شهید تقدیم نظام اسلامی کرده که قبور مطهر تعداد زیادی از این شهدا در سایر شهرهای استان کرمانشاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha