لسانی از کسب مدال فری‌استایل اسکیت بازماند

هانگژو - ایرنا- ملی‌پوش اسکیت فری‌استایل کشورمان در دیدار رده‌بندی به حریف تایوانی باخت و چهارم شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، رضا لسانی که به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات اسکیت فری‌استایل بازی‌های آسیایی صعود کرده بود، در این مرحله به رقابت با حریفی از تایوان پرداخت و با شکست مقابل حریفش از صعود به فینال بازماند.

لسانی در دیدار رده‌بندی مقابل دیگر نماینده تایوان به رقابت پرداخت و با قبول شکست در رده چهارم ایستاد و دستش از رسیدن به مدال کوتاه ماند. پیش از امیرمحمد سواری در مرحله یک چهارم نهایی با شکست برابر حریفی از تایوان حذف شده بود.

گفتنی است صبح امروز ترانه احمدی در همین ماده صاحب مدال نقره شده بود.

لسانی: برای کسب مدال صدمان را گذاشتیم اما نشد 

رضا لسانی پس از کسب مقام چهارم در اسکیت فری استایل بازی‌های آسیایی اظهار داشت: تمام حریفانی که امروز با آنها رقابت کردم را در مسابقات جهانی فرانسه شکست داده بودم، اما نمی‌دانم اینجا شاید کم و زیاد تمرین بود و نتوانستیم نتیجه‌ای که مدنظرمان بود را بگیریم. در مجموع ما تمام تلاش مان را کردیم و به نوعی صدمان را گذاشتیم.

وی در مورد اینکه چند خطا هم داشتید، گفت: بله در رشته ما به قول معروف خطا خورشت کار است! موانع را باید میلی‌متری رد کنیم و خطا هم پیش می‌آید. البته در گذشته خطایم کمتر بود. 

ملی‌پوش اسکیت در مورد اینکه در استارت ها مشکل داشتید یا خیر، تاکید کرد: خیر اینطور نبود و همه چیز در اوج بود.

سواری: جا نمی‌زنم و به تلاش برای کسب مدال ادامه می‌دهم 

امیرمحمد سواری که به نیمه نهایی مسابقات اسکیت فری استایل بازی های آسیایی نرسید، اظهار داشت: نتیجه آن چیزی که می‌خواستم نبود. تفاوت رکوردی که در تمرینات و مسابقه امروز داشتم باعث شد که در جدول جای بدی قرار بگیرم و با رقیبان قدری مسابقه بدهم. 

وی ادامه داد: با توجه به مصدومیتی که از ناحیه پا داشتم تمام تلاشم را کردم و اگر لازم باشد که کار دیگری ر انجام دهم، انجام می‌دهم تا مدال بگیرم، مطمئن باشید جا نمی‌زنم. 

ملی‌پوش فری استایل گفت: ما دو ماه قبل همه این حریفان را در فرانسه شکست داده بودیم، اما اینجا نشد و باید بیشتر تلاش کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha