یکهزار و ۲۱۲ بسته ورزشی، معیشتی و تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند دزفول توزیع شد

دزفول-ایرنا- مدیر آموزش و پرورش دزفول گفت: یکهزار و ۲۱۲ بسته ورزشی، معیشتی و تحصیلی با ارزش افزون بر ۱۰ میلیارد ریال بین دانش آموزان نیازمند شهرستان دزفول توزیع شد.

امیر ظاهرطحان روز پنجشنبه در آیین توزیع این بسته‌ها در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ۳۸۰ بسته ورزشی با اولویت مناطق روستایی و حاشیه ای با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای مقاطع مختلف تحصیلی تهیه شده که در آستانه هفته تربیت بدنی بین دانش آموزان توزیع می‌شود.
وی ادامه داد: علاوه بر رزمایش سلامت، ۷۶۰ بسته تحصیلی شامل نوشت افزار، کیف و کفش، لباس برای نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و ۷۲ بسته معیشتی به نیت ۷۲ شهید فرهنگی به همت خیرین و فرهنگیان نیکوکار تهیه شده که با هماهنگی مدیران بین دانش آموزان توزیع می شود.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان دزفول با بیان اینکه این بسته ها با اولویت مدارس مناطق کم برخوردار توزیع می‌شوند، گفت: بسته های معیشتی به نیت شهدای فرهنگی شامل برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و رب گوجه فرنگب به ارزش هر بسته افزون بر ۱۰ میلیون ریال تهیه شد.
مدیر آموزش و پرورش دزفول با بیان اینکه ۷۲ بسته معیشتی با صرف یک میلیارد ریال تهیه شده است، بیان کرد: بسته های معیشتی تحصیلی توسط خیرین و بسته های ورزشی با اعتبارات آموزش و پرورش و تربیت بدنی تهیه شده اند.
حدود ۸۶ هزار دانش آموز در ۴۰۰ فضای ورزشی دزفول مشغول تحصیل هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha