استاندار مازندران: ارزش های انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش باید تقویت شود

ساری - ایرنا - استاندار مازندران با اظهار این که تاثیرگذاری وزارت آموزش و پرورش در حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی و هویت‌بخشی به جوانان بسیار مهم و حساس است، گفت : ارزش‌های انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش باید تقویت شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمود حسینی پور روز پنجشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش مازندران که با حضور رضا مرادصحرایی وزیر مربوطه برگزار شد، افزود: آموزش و پرورش مازندران مظلوم واقع شده است.

وی ادامه داد: نظام و مسایل آموزش و پرورش این استان در مناطق مختلف به خصوص روستاهای محروم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر این که مدارس مناطق روستایی مازندران نیازمند توجه ویژه است، بیان کرد: اگرچه خیرین مدرسه ساز استان مشارکت مطلوبی در امر مدرسه سازی و کمک به تامین نوشت افزار دانش آموزان بی بضاعت دارند، اما باید با اعتبارات ملی فضای آموزشی مدارس فنی و حرفه‌ای و تجهیزات آنان توسعه یابد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به اینکه رضایت مردم در ایجاد امنیت در مدارس باید به طور کامل مورد توجه قرار گرفته و حاصل شود، تصریح کرد: اگرچه همه مسایل و چالش های امنیتی در مازندران حل و فصل شده است اما بدانید دشمن به دانش آموزان مقطع ابتدایی هم رحم نمی‌کند.

استاندار مازندران: ارزش های انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش باید تقویت شود

استاندار مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی دستاورد و توفیقات بسیاری را در سایه تحریم های علمی، اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و فرهنگی کسب کرده است، گفت: قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب به برکت پیشرفت و خودباوری جوانان، مربیان، معلمان آموزش و پرورش و استادان دانشگاه که تمام نیازهای کشور را تامین کرده‌اند به وجود آمده است.

حسینی پور اظهار کرد: بنابراین باید در حفظ و حمایت از مغزهای جوانان و نخبگان کشور بیشتر تلاش شود.

استاندار مازندران به یکهزار و ۵۰۰ دانش آموز شهید و ۳۰۰ شهید معلم در مازندران اشاره کرد و گفت: حمله فکری و ناجوانمردانه دشمنان علیه دانش آموزان در حالی است که این قشر در تبعیت از مقام معظم رهبری انقلاب تمام قد گوش به فرمان هستند.

وی مقام معظم انقلاب را دلسوزترین فرد نسبت به آموزش و پرورش دانست و افزود: امروز این افتخار را داریم که آموزش و پرورش با منویات مقام معظم انقلاب رو به جلو حرکت می کند.

وی با بیان این که طرح های مختلفی در ۲ سال گذشته در آموزش و پرورش مازندران عملیاتی شده است، ادامه داد: بنیاد دیپلماسی آموزش و پرورش در مازندران با هدف از بین بردن سند ضد ارزش ۲۰۳۰ انقلاب اسلامی ایران طراحی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha