۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۲۸
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85248749
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم فوتبال شمس آذر قزوین برابر ذوب آهن شکست خورد

قزوین - ایرنا - تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر کشور (جام خلیج فارس) میزبان تیم رده هفتمی ذوب آهن اصفهان شد که در پایان، این دیدار ۲ بر یک به نفع تیم اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در نخستین دیدار هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور عصر پنجشنبه تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان رو در روی میهمان اصفهانی خود ذوب آهن قرار گرفت که قضاوت این بازی ر ا وحید زمانی با کمک های بهمن عبدالهی و علیرضا ممبنی بر عهده داشت.

تیم شمس آذر قزوین با هدایت سعید دقیقی که تا پیش از این دیدار و در چهار دیدار قبلی خود به یک پیروزی، ۲ شکست و یک تساوی دست یافته بود در ادامه با جبران سه امتیاز منفی و با کسب یک امتیاز در جایگاه چهارده جدول این دوره از رقابت ها قرار داشت.

در نیمه نخست این دیدار این تیم میزبان بود که در دقایق ۲۷ و ۳۴ توسط محمدجواد محمدی به گل رسید.

در نیمه دوم مسابقه ابتدا تیم میهمان با اخراج نادر محمدی، ۱۰ نفره به بازی ادامه داد اما تیم میزبان در دقیقه ۷۷ توسط عیسی مرادی به گل رسید و در پایان نیز تیم شمس آذر در دومین دیدار خانگی خود باز هم تن به شکست داد.

تیم شمس آذر در این دیدار با ترکیب علیرضا جعفرپور، حسین گودرزی، مصطفی احمدی، هومن ربیع‌زاده، فراز امامعلی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، علی اصغر اعرابی، رحمان جعفری به میدان رفت.

تیم میزبان نیز با حبیب فرعباسی، سیدمحمد قریشی، نادر محمدی، امیرحسین رنگرز، پوریا آریاکیا، علی مصلح، مهرداد رضایی، کمال کامیابی‌نیا، سجاد آشوری، محمدجواد محمدی و سبحان خاقانی برابر نماینده قزوین در این دیدار حاضر شد.

تیم شمس آذر همچنان با یک امتیاز به دیدارهای آینده خود امیدوار است، این تیم در هفته هشتم میهمان تیم فولاد خوزستان خواهد بود.

حاشیه های دیدار تیم های شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان:

سازمان لیگ هنوز اجازه حضور بانوان عکاس برای رقابت های لیگ برتر در قزوین را نداده است.

سرمربیان تیم های شمس آذر قزوین در دقیقه ۲۰ و ذوب آهن در دقیقه ۶۰ از سوی داور این دیدار با کارت زرد جریمه شدند.

در دقیقه ۴۷ شوت عیسی مرادی از تیم شمس آذر به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد.

این دیدار نیمه اول ۲ دقیقه و نیمه دوم هشت دقیقه وقت اضافه به همراه داشت.

تیم میهمان با حدود ۱۰۰ تماشاگر اصفهانی خود در قزوین حاضر شده بود.

همانند دیدار خانگی قبلی شمس آذر مقابل هوادار تهران، در این دیدار نیز حدود ۴۰۰ هوادار زن در ورزشگاه سردار آزادگان حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha