تراکتور موقتا به صدر رسید/ شکست سنگین آلومینیوم در خانه

تهران- ایرنا-تراکتور با برتری چهار بر صفر برابر آلومینیوم اراک در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به صورت موقت به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های آلومینیوم اراک و تراکتور تبریز از ساعت ۱۷:۱۵ امروز پنجشنبه در چارجوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک به مصاف هم رفتند.

عباس راکی با کمک‌های حسن ظهیری و رحیم حاجی‌پور قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند.

نبرد آلومینیوم و تراکتور جدال دو تیم همسایه در جدول رده‌بندی بود، دو تیمی که با ۹ امتیاز از ۵ بازی قبلی با کسب ۹ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار داشتند.

تراکتور با وجود بازی در خانه حریف اما از همان ابتدای مسابقه تیم برتر زمین بود و در نهایت توانست در روزی که آلومینیوم در اراک حرفی برای گفتن نداشته باشد، برتری‌اش را دیکته کند.

تراکتور موقتا به صدر رسید/ شکست سنگین آلومینیوم در خانه

تراکتور در این دیدار ابتدا توسط سیامک نعمتی در دقیقه ۴۱ به گل رسید و نیمه اول با برتری یک بر صفر شاگردان پاکو خمس برابر آلومینیوم به پایان رسید.

نیمه دوم را تراکتور طوفانی‌تر شروع کرد و در این نیمه این تیم توسط مهدی عبدی در دقیقه ۷۸، عارف رستمی در دقیقه ۸۵ و امیر حسین حسین‌زاده در دقیقه ۳+۹۰ سه بار دیگر هم دروازه آلومینیوم را باز کرد تا یک پیروزی قاطع را ثبت کند.

در نهایت تراکتور با نتیجه ۴ بر صفر آلومینیوم را شکست داد تا با ۱۲ امتیاز از ۶ بازی به صورت موقت به صدر جدول رده‌بندی صعود کند. آلومینیوم هم ۹ امتیازی و در رده پنجم باقی ماند.

ترکیب اولیه آلومینیوم اراک:

احمد گوهری، مهدی لیموچی، علیرضا نقی‌زاده، امین جهان‌کهن، مرتضی تبریزی، سید مهران موسوی،یونس اکبرپور، بهروز نوروزی‌فر،میلاد فخرالدینی،عارف حاجی‌عیدی و محمدمهدی لطفی

سرمربی: مجتبی حسینی

ترکیب اولیه تراکتور تبریز:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، مهدی شیری، سعید کریم آذر، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، سیامک نعمتی، آلوارو خیمنز و مهدی عبدی

سرمربی: پاکو خمس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha