تهران قهرمان رقابت‌های کاراته دختران کشور در خرم‌آباد شد

خرم‌آباد - ایرنا - مسئول برگزاری مسابقات کاراته کشوری گفت: تیم تهران با کسب پنج نشان طلا، پنج نقره و ۹ برنز قهرمان رقابت‌های کاراته دختران کشور در خرم‌آباد شد.

میثم یاراحمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: در این رقابت‌ها تیم مازندران با سه طلا ۴ نقره و ۶ برنز و تیم کرمان با ۲ طلا و سه برنز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: همچنین تیم لرستان با ۲ طلای غزل فتحی در وزن ۴۷ کیلوگرم نوجوانان و فاطمه بداغ در وزن ۶۸ کیلوگرم امید ششم شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات به صورت کاتا و کومیته برگزار می شود، افزود: ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات بیش از یک هزار و ۸۰۰ کاراته کا از ۳۱ استان کشور هستند.

وی یادآور شد: این مسابقات در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد برگزار می شود و تیم های لرستانی شرکت کننده با برنامه ریزی و تلاش های منسجم اداره کل ورزش و جوانان و هیات کاراته استان با آمادگی کامل در این رقابت ها حضوریافته اند.

بزرگ‌ترین رویداد ورزشی به میزبانی استان لرستان رقابت‌های انتخابی تیم های ملی پایه کاراته جهت گزینش تیم ملی برای مسابقات قهرمانی آسیا قزاقستان می‌باشد.

این رقابت‌ها در روزهای یازدهم و دوازدهم مهرماه در بخش دختران برگزار شد و در روزهای سیزدهم و چهاردهم مهرماه در بخش پسران درحال برگزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha