بیشترین بارندگی مازندران با ۱۱۷ میلیمتر در بهشهر به ثبت رسید

نوشهر - ایرنا- مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت : بیشترین بارندگی پنجشنبه در شهرستان بهشهر با ۱۱۷ میلیمتر و سپس نوشهر، گلوگاه و میاندرود این استان به ترتیب به میزان ۱۰۰، ۸۸ و ۵۵ میلی‌متر به ثبت رسید.

حسینعلی محمدی شیرکلایی پنجشنبه شب در گفت و گو با ایرنا با اشاره به ادامه بارندگی بعد از نوشهر و چالوس هم اکنون در مرکز و شرق استان افزود: بارندگی خوبی در استان به ثبت رسیده اما به واسطه آمادگی عوامل مدیریت بحران خسارت جدی در شهرستان ها گزارش نشده است.

وی بیشترین بارندگی در غرب مازندران را مربوط به نوشهر و چالوس عنوان و خاطرنشان کرد: جاری شدن سیلاب ناشی از بارندگی شدید امروز به مناطق مزگاه، سنگ تو، صلاح الدین کلای شهرستان نوشهر و همچنین راه ارتباطی یک روستا در چالوس خسارت وارد کرده که با فروکش کردن بارندگی ها تا اواخر روز جمعه کارشناسان برای ارزیابی دقیق خسارت اعزام خواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ادامه بارندگی تا فردا عملیات پاسخگویی مدیریت بحران تداوم دارد و عوامل نهادی این مجموعه در آمادگی کامل بسر می برند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران یادآور شد: طبق آخرین گزارشهای دریافتی بارندگی شدید امروز برق یکی از روستاهای چهاردانگه ساری را قطع کرد و به بخشی از راه یک روستا در سوادکوه و نکا خسارت زد.

محمدی شیرکلایی به ریزش سنگ در محدود پل ورسک در محور فیروزکوه اشاره و اضافه کرد : ریزش سنگ یک لاین از این محور را مسدود کرد که با حضور به موقع نیروهای راهداری و پلیس راه این مسیر در اسرع وقت پاکسازی و تردد خودروها برقرار شده است.

به گفته وی، هم اکنون همه تلاش نیروهای امدادی خدمات‌رسان برای رفع آبگرفتگی مناطق مرکزی و شرق استان مازندران متمرکز شده است.

وی بیان کرد: به واسطه آمادگی عوامل مدیریت بحران در شهرستان های استان شاید به طور موقت دچار مشکلات جزیی شدیم اما مشکلی حادی گزارش نشده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha