۱۳ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۹
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 85248879
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم ذوب آهن با یک بازی پرفشار در قزوین به پیروزی رسید

قزوین - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: تیم ما با ۱۰ بازیکن و با وجود فشار بازی شدید حریف توانست در بیرون از خانه با نتیجه ۲ بر یک شمس آذر قزوین را شکست دهد و سه امتیاز این دیدار را کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد ربیعی شامگاه پنجشنبه و در نشست خبری بعد از دیدار تیم خود برابر شمس آذر قزوین، تاکید کرد: اگرچه شکل این دیدار مورد پسند من نبود اما هرآنچه داشتیم در بازی عملیاتی کردیم و با سختی تمام بیرون از خانه سه امتیاز گرفتیم.

وی اضافه کرد: از دقیقه ۵۰ به بعد و در یکی از صحنه های بازی، متاسفانه با فشاری که به داور چهارم آوردند، یکی از بازیکنان ما از سوی داور این دیدار اخراج شد که البته اگر بنده جای داور بودم به دادن یک کارت زرد اکتفا می کردم.

ربیعی ادامه داد: این در حالی بود که وزش باد نیز عامل تعیین کننده ای در این بازی بود تا جایی که در هر نیمه باد برروی وضعیت تیم ما اثر گذاشت و ادامه کار را نیز برایمان دشوار کرد.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با اشاره به ارایه بازی زیبا از سوی تیم میزبان، افزود: به تیم شمس آذر تبریک و خسته نباشید می گویم چرا که این تیم در برابر ما بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما در مورد گل مشکوک این تیم نمی توانم نظر قطعی و کارشناسی بدهم، چون هنوز آن صحنه را ندیدم اما اگر این توپ گل شده باشد، به طور قطع اشتباه از سوی تیم داوری بوده است.

ربیعی تاکید کرد: تیم ما با وجود یک بازیکن کمتر در نیمه دوم این دیدار تحت فشار شدید بود و در پایان هم ۹ دقیقه و ۳۰ ثانیه وقت اضافه از سوی قاضی میدان گرفته شد که به نظرم داور برای جبران تیم شمس آذر کمی ارفاق قائل شد.

وی با بیان اینکه تیم ذوب آهن از چهار دیدار خارج از خانه خود تاکنون موفق به کسب ۱۰ امتیاز شده است، خاطرنشان کرد: پیروزی بعدی تیم ما در راه است و در این مسیر بازیکنان ما سخت تمرین می‌کنند.

براساس این گزارش، دیدار تیم های شمس آذر قزوین و ذوب آهن اصفهان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر (جام خلیج فارس، شامگاه امروز در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۲ بر یک به نفع تیم اصفهانی به پایان رسید.

گل های این دیدار توسط محمدجواد محمدی در دقایق ۲۷ و ۳۴ برای تیم میهمان و عیس مرادی در دقیقه ۷۷ برای تیم شمس آذر به ثمر رسید.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در ادامه، پنجشنبه هفته آینده در اهواز میهمان فولاد این شهر خواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha