بازدید وزیر کشور از واحد تولیدی عمل آوری آبزیان در شهرک صنعتی بوشهر

بوشهر_ ایرنا_ وزیر کشور بهمراه استاندار بوشهر از یک واحد تولیدی عمل آوری آبزیان دریائی در شهرک صنعتی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور شامگاه پنج شنبه با حضور در شهرک صنعتی بوشهر از واحد عمل آوری پارس آبزیان بازدید و از نزدیک روند اجرایی، فرآوری و صادرات ماهی و میگو را بررسی کرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر در حاشیه این دیدار، گفت: این شرکت‌ با سرمایه‌گذاری بالغ‌ بر سه هزار میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۱۲ هزار مترمربع در شهرک صنعتی بوشهر ۲ احداث شده است.

مهدی صفوی افزود: واحد عمل آوری پارس آبزیان ظرفیت تولید اسمی سالانه ۱۵ هزار تن بسته بندی انواع ماهی و میگو را دارد و برای ۱۵۰ نفر بصورت مستقیم و ۳۰۰ نفر بصورت غیر مستقیم فرصت شغلی ایجاد کرده است.

احمد وحیدی وزیر کشور در چهارمین سفر به استان بوشهر طی دو سال گذشته، روز پنجشنبه به همراه مدیران نفتی از میدان نفتی فروزان که با میدان نفتی مرجان عربستان سعودی مشترک هستند بازدید و در روند اجرای این طرح بزرگ نفتی این میدان قرار گرفت.

بازدید از جزیره فارسی، میدان های نفتی سروش، ابوذر، نوذر و همچنبن میدان نفتی آرش از دیگر بازدیدهای هوایی وزیر کشور از میدان های نفتی در محدوده آب های خلیج فارس در استان بوشهر بود.

شرکت در شورای تامین استان، نشست با مسوولان اداری و لنج داران استان، بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی در شهرستان های بوشهر و دشتی و حضور در مراسم بزرگداشت شهید نادر مهدوی و همرزمانش در حماسه خلیج فارس در روستای بحیری شهرستان دشتی از جمله برنامه های سفر یک روزه وزیر کشور به بوشهر بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha