فراخوان نخستین جشنواره قصه گویی ناخدا سلیمان در استان بوشهر صادر شد

بوشهر- ایرنا- معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: فراخوان نخستین جشنواره قصه گویی ناخدا سلیمان در سه بخش توسط اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان کنگان صادر شده است.

به گزارش ایرنا وحید حیدری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: این جشنواره ویژه عموم بوده و علاقه‌مندان باید به همراه اثر خود، نام و نام‌خانوادگی، سن، کد ملی و نام بخش را نیز ارسال کنند.

وی افزود: در بخش قصه‌گویی(حرفه‌ای)شرکت‌کنندگان می‌بایست داستانی را (متناسب با فضای بوم منطقه باشد) به انتخاب خود و با رعایت اصول قصه‌گویی به صورت کلیپ تصویری (۳ الی ۵ دقیقه) ارسال کنند.

حیدری یادآورشد : همچنین در بخش مادران قصه‌خوان شرکت‌کنندگان می‌بایست تمام یا بخشی از یک داستان دلخواه را از روی متن خوانده و بصورت فایل صوتی یا تصویری ( ۳ الی ۵ دقیقه) ارسال کنند.

وی ادامه داد: در بخش دانش‌آموزان قصه‌خوان نیز دانش‌آموزان ۸ الی ۱۲ سال می‌بایست تمام یا بخشی از یک داستان دلخواه را از روی متن خوانده و بصورت فایل صوتی یا تصویری ( ۳ الی ۵ دقیقه) ارسال کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: به برگزیدگان بخش قصه‌گو حرفه‌ای شامل نفر اول ۱۵ میلیون ریال، نفر دوم ۱۰ میلیون ریال و نفر سوم پنج میلیون ریال ،در بخش مادران قصه‌خوان به ۱۰ نفر از برگزیدگان کارت هدیه سه میلیون ریالی و در بخش دانش‌آموزان قصه‌خوان به ۲۰ نفر از برگزیدگان کارت هدیه ۲ میلیون ریالی اهدا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha