۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۷
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85249163
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۶۰ طرح ارتقای امنیت اجتماعی در خراسان شمالی اجرا شد

بجنورد-ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: نیمه نخست امسال ۲۶۰ طرح ارتقای امنیت اجتماعی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم استان به وسیله پلیس اجرا شده است. 

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سعید مطهری زاده در سخنان پیش از خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: این طرح ها بر اساس مطالبه مردم برای تامین و ارتقای امنیت در جامعه در روستاها و شهرها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه سرقت، یکی از دغدغه های مردم استان است افزود: در برخورد با سارقان، کشف سرقت ها و استرداد اموال سرقت شده به مالکان اقدامات خوبی انجام شده است، در استان سرقت های خرد زیاد است که تلاش داریم تا وضعیت مناسب تری در استان حاکم شود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در استان جرایم خشن، سرقت از بانک و سرقت مسلحانه گزارش نشده است.

سردار مطهری زاده با اشاره به مشکل مواد مخدر در استان و کشور گفت: در این زمینه تمام ظرفیت ها به کار گرفته شده است تا این بلای خانمانسوز در جامعه به حداقل برسد البته در این باره نیاز است تعامل سایر دستگاه ها بیشتر باشد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در مقابله و مبارزه با مواد مخدر مماشات نداریم افزود: در نیمه نخست امسال حدود ۷۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در استان کشف شد که این رقم حدود ۴۰ درصد نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش دارد.

وی صدور و تمدید حدود ۳۰ هزار گذرنامه را از دیگر اقدامات پلیس در استان عنوان کرد و گفت: پلیس شبانه روز و متعهدانه در انجام وظایف خود نهایت تلاش دارد تا آسایش در جامعه برقرار باشد.

وی با بیان اینکه امنیت لازمه زندگی انسان است افزود: توسعه زمانی محقق می شود که امنیت و آرامش وجود داشته باشد، امنیت زیربنای توسعه و پیشرفت است و امنیت محقق نمی شود مگر اینکه برای آن کوشش و تلاش داشت و آن را پاسداری کرد و البته معمولا تا زمانی که فرد در شرایط ناامنی قرار نگیرد امنیت را قدر نمی داند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی خاطرنشان کرد: امروز امنیت خوب و پایدار در استان داریم و آن به برکت پایمردی و تلاش و زحمات نیروهای مسلح است و هفته نیروی انتظامی فرصتی برای بستن پیمان دوباره با آرمان ها و ارزش های نظام و انقلاب است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha