امام جمعه نوشهر: اعتماد مردم به عنوان بزرگترین سرمایه نیروی انتظامی باید حفظ شود

نوشهر- ایرنا- امام جمعه نوشهر گفت: بزرگترین سرمایه برای نیروی انتظامی اعتماد مردم است که باید تلاش بشود تا این مهم حفظ شود.

به گزارش ایرنا، آیت الله محمود مشایخ در نمازجمعه این هفته نوشهر افزود: کار مهم دیگر نیروی انتظامی استفاده از نیروهای کارآمد ، آموزش دیده و فنی در مبارزه با جرایم سازمان یافته و روز است.

وی اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند "نیروی انتظامی یکی از ستون های استوار امنیت کشور است " و لذا ضروری است مقداری از ماموریت های تلاشگران این نهاد به مردم منعکس بشود.

وی خاطرنشان کرد: این نیرو مظهر اقتدار حاکمیت است چون با فساد مبارزه می کند باید خودش از آن مبرا باشد.

خطیب جمعه نوشهر حفظ ارزشها را مهمترین وظیفه نیروی انتظامی برشمرد و گفت : این نهاد تاکنون شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که این امر نشان می دهد در کارشان مصمم هستند.

آیت الله مشایخ تاکید کرد : نیروی انتظامی باید بیش از گذشته با مخلین امنیت و فتنه گران مبارزه کند چون مردم پشتیبان آنها هستند و آنان باید در اجرای عدالت جدیت و پیگیری داشته باشند.

وی در بخش دیگری به هفته وقف اشاره و اضافه کرد : به طور قطع یکی از مصادیق ارزشهای شایسته وقف و موقوفات است و وقف بهترین باقیات و صالحات و بهترین صدفه جاریه است، وقف یادگار ماندگار و از مصادیق تقوا همین وقف است.

امام جمعه نوشهر افزود : امروز جهت دهی وقف به نیازهای روز جامعه نظیر مباحث دانش بنیان، آزادی زندانیان غیر عمد، احداث مراکز سالمندان و آنچه مورد نیاز مردم است، ضروری است.

وی همچنین به برخی از سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با سفرای کشورهای اسلامی و مهمانان هفته وحدت اشاره کرد و گفت : رهبر معظم انقلاب به مساله قرآن سوزی اشاره درستی داشتند که فرمود قرآن کتاب حکمت و معرفت است و کسی که با قرآن دشمنی می کند با حکمت دشمنی دارد. دشمن چون قرآن مظلومین را بیدار می کند احساس خطر کرده است.

آیت الله مشایخ اظهارداشت: ایشان فرمودند اتحاد ما مسلمانان مانع دخالت امریکا و اذنابش در کشورهای مسلمان دنیا خواهد شد و ما از ملت ها و دولت های کشورهای مسلمان می خواهیم با جان و دل به فرمان ولی امر مسلمین عمل کنند.

وی به پانزدهم مهر روز روستا و عشایر اشاره کرد و افزود : امروز روستاها باید مولد باشند که متاسفانه در این شهرستان با ویلاسازی هایی که در این مناطق شده مشکلاتی را برای تحقق این امر ایجاد کرده است و نکته دیگر این که حفظ فرهنگ روستا و خدمات رسانی به روستاییان و بیمه آنان باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha