۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85249213
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرمانده انتظامی گناوه: ۹۸ درصد جرائم فضای مجازی کشف شد

گناوه - ایرنا - فرمانده انتظامی گناوه گفت: پلیس فتا این شهرستان در شش ماه اول امسال توانست ۹۸ درصد جرائم فضای مجازی را کشف کند.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسن غضنفری در قبل از خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه اظهار کرد: در این مدت همچنین شهرستان گناوه در حوزه کشف و پیشگیری از سرقت و مبارزه با موادمخدر که از مطالبات مردمی است، جزو شهرستان های برتر در استان بوشهر بشمار می آید.

وی تصریح کرد: موفقیت های به دست آمده در سایه تعامل و همدلی شهروندان، رهنمودهای امام جمعه و همکاری و حمایت فرماندار، شورای تامین و اداری شهرستان ،نیروهای نظامی و انتظامی، بسیج و سپاه به دست آمده است.

فرمانده انتظامی گناوه گفت: هفته فراجا امسال در شهرستان با شعار "شهروند قانون مدار ، پلیس خدمتگزار" با تجدید میثاق با شهدا از روز گذشته آغاز شده و بیش از ۲۰ برنامه شاخص در حوزهای مختلف اجرا خواهد شد.

وی افزود: فرماندهی انتظامی براساس قانون خدمات گسترده در حوزه های مختلف به ولی نعمتان خود ارایه می دهد و همزمان ضمن حفاظت از مرزهای آبی و خاکی در راه نظم و امنیت تلاش می کند.

غضنفری با بیان اینکه افزایش سرمایه اجتماعی راهبرد اصلی و قطعی فراجا است، گفت: در این مسیر با اعتماد و رضایتمندی و مشارکت شهروندان قانون مدار و خدمت بی منت این مهم حاصل می شود.

وی بیان کرد: فراجا با تاسی و از رهمنودهای رهبرمعظم انقلاب تمام ظرفیت و توانمندی خود را در راستای نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ظلم و بی عدالتی و ناامنی و پاسخگویی به مردم بکار بسته است.

فرمانده انتظامی گناوه از جوانان متدین و مومن خواست با جذب بیشتر در سازمان انتظامی ترغیب شوند تا تلاش کنیم روند شکل گیری فراجا در تراز انقلاب اسلامی را تسریع ببخشیم.

فرمانده انتظامی گناوه: ۹۸ درصد جرائم فضای مجازی کشف شد

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه هم گفت: امنیت و صیانت امروز مرزهای ایران در کنار بی ثباتی های منطقه ، مرهون باهم بودن و درکنار هم بودن مرزبانان، مرزنشینان و نیروهای مسلح در صفی متحد است.

سرهنگ احمد مبارزخو افزود: مرزبانان چشمان بیداری هستند که با اخلاص جان و هستی خود از نماد حاکمیت ملی و مرزهای پهناور آبی و خاکی کشور شبانه روز محافظت می کنند .

وی بیان کرد: پایگاه مرزبانی و دریابانی این شهرستان با تقویت ناوگان شناور خود و تلاش و زحمات شبانه روزی در کنار دیگر مسئولان و نیروهای نظامی و انتظامی یک امنیت و آرامش خوب برای مردم فراهم کرده است.

فرمانده پایگاه دریابانی گناوه گفت: هفته فراجا فرصت مغتنمی برای تجلیل از بزرگ مردانی است که با تلاش خستگی ناپذیر و ایثار بی وقفه، زمینه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه هستند.

وی افزود: شهدا اگر چه خودشان نیستند اما با اقتدار و رشادت از جان خود گذشتند تا با اقتدار بمانیم و تاریخ گواه فداکاری و ایثارگری آنها است.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha