رژه اقتدار و مسابقات موتور سواری در مشهد برگزار شد+فیلم

مشهد- ایرنا- همزمان با هفته گرامیداشت نیروی انتظامی رژه اقتدار و مسابقات موتور سواری با حضور ٨٠٠ نفر از یگان های ویژه و پلیس یاران موسسات حفاظتی و مراقبتی استان در پیست ثامن برگزار شد.

به گزارش ایرنا این مسابقات روز جمعه و در دومین روز هفته فراجا در پیست موتورسواری ثامن در جاده شاندیز با حضور بیش از پنج هزار تماشاچی برگزار شد.

رییس اداره انتظام پلیس پیشگیری فراجا در حاشیه این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شعار امسال هفته فراجا« شهروند قانونمدار، پلیس خدمتگزار» است» و در راستای نهادینه شدن این شعار اقدامات مختلفی برنامه ریزی شده است.

سرهنگ حمید متقی افزود: امروز مسابقات موتورسواری در سطح خوبی برگزار شد و تلاش شد قانون‌مداری و قانون پذیری در رانندگی مورد تاکید قرار گیرد.

وی اضافه کرد: این مسابقات این ظرفیت را دارد تا در سالهای آینده در کل کشور برگزار و فعالیت موسسات حفاظتی به مردم معرفی شود.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این مسابقات همزمان با هفته نیروی انتظامی و با هدف قدردانی از تلاش سبز پوشان نیروی انتظامی در خراسان رضوی برگزار شده است.

سرهنگ محمد دولخانی افزود: شعار هفته فراجا در سال جاری « شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» است و تلاش می شود با همراهی مردم این شعار محقق شود.

به گزارش ایرنا مسابقات موتورسواری به مناسبت هفته فراجا با همکاری هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی در جاده شاندیز و در پیست موتور سرعت در ۱۲ کیلومتری مشهد برگزار شد.

١٣ مهر ماه روز نیروی انتظامی و آغاز هفته فراجاست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha