۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۱۷
کد خبرنگار: 2211
کد خبر: 85249275
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزت ایران اسلامی مدیون روستائیان و جامعه عشایری است

یاسوج- ایرنا- امام جمعه یاسوج با اشاره به نقش روستاییان و عشایر در تولید و امنیت غذایی گفت: بخش قابل توجهی از عزت ایران اسلامی مدیون روستانشینان و جامعه عشایری است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی در نماز جمعه این هفته یاسوج به نامگذاری پانزدهم مهرماه با نام روستا و عشایر افزود: جامعه روستایی و عشایری با تولید محصولات دامی نظیر گوشت، شیر، روغن در کنار محصولات کشاورزی نقش اثرگذاری در تامین غذایی مردم کشورمان دارند.

وی خدمات انجام شده نظام جمهوری اسلامی ایران به جامعه روستایی و عشایر به ویژه در دولت سیزدهم را تحسین برانگیز دانست و از مسوولان خواست برای تقویت زیرساخت های رفاهی زندگی این اقشار تلاش مضاعفی داشته باشند.

امام جمعه یاسوج همچنین به چهاردهم مهر ماه به عنوان روز دامپزشک اشاره کرد و افزود: دامپزشکان با انجام برنامه های مراقبتی برای پیشگیری و درمان بیماری های دامی زمینه تولید محصولات دامی سالم را فراهم می کنند.

آیت الله حسینی تصریح کرد: اقدام اداره کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد امسال درباره اعزام تعدادی زیادی از تیم های دامپزشکی به نقاط دور دست مصداق عدالت اجتماعی بوده است.

وی همچنین به روز نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: امنیت زیربنایی ترین نیاز جامعه بشری است که با تلاش های سربازان این نهاد در کشورمان تحقق عینی یافته است.

آیت الله حسینی با اشاره به خدمات متنوعی که پلیس در طول سال در حوزه‌های مختلف به شهروندان ارائه می‌کند، افزود: خدمات فراجا به اقشار مختلف مردم جای قدردانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha