۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۱:۰۳
کد خبرنگار: 987
کد خبر: 85249493
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مورایس: بهترین عملکردمان را در بازی با نفت آبادان ارائه می‌دهیم

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم سپاهان با بیان اینکه هیچکدام از بازی‌ها آسان نیست، گفت: همواره مسائلی وجود دارد که می تواند شرایط را سخت کند ولی ما باید تمرکزمان را حفظ کنیم و به مسیرمان ادامه دهیم و فردا بهترین عملکرمان را در بازی با صنعت نفت آبادان ارائه می‌دهیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی با صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، درباره اتفاقات و حواشی بازی‌ با الاتحاد عربستان گفت: عدالت موضوع ارزشمندی در ورزش است و وقتی که از انصاف صحبت می‌کنیم باید تعریف آن را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: وقتی بخواهیم ببینیم موضوعی منصفانه بوده است یا نه، باید دید که آن موضوع چقدر مابین ۲ طرف، مستقل از اشخاص و قدرت‌شان تصمیم گیری می‌شود.

سرمربی سپاهان گفت: ما باید به دور از احساسات رفتار کنیم و این را بدانیم که برای دفاع کردن از حق خودمان نباید به دیگران آسیب بزنیم.

وی گفت: نتوانستیم بازی کنیم و از این بابت متأسفم؛ دوست داشتم بازی برگزار شود و برای همه آن‌هایی که به ورزشگاه آمده بودند تا شاهد یک مسابقه جذاب باشند، متاسفم.

مورایس درباره بازی فردا گفت: حریف ما تیمی است که فوتبال بازی کردن را دوست دارد و من از این موضوع استقبال میکنم.

وی ادامه داد: هیچکدام از بازی ها آسان نیست و سعی میکنیم بهترین عملکرد خودمان را با توجه به آمادگی ایجاد شده ارائه دهیم.

سرمربی سپاهان بیان کرد: امیدواریم هواداران پرشور ما فردا به ورزشگاه بیایند و ما هم قول می دهیم همه تلاش‌مان را بکنیم تا نتیجه خوبی رقم بزنیم.

نکته حاشیه ای نشست امشب این بود که ژوزه مورایس دوبار در طول این نشست خطاب به خبرنگاران گفت «آمده‌اید درباره بازی بپرسید؟»؛ این سوال و این تاکید را می‌توان اعتراض سرمربی سپاهان به حاشیه های ایجاد شده برای این تیم تعبیر کرد.

به گزارش ایرنا، سپاهان اصفهان در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر، فردا در نقش جهان میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

دوشنبه هفته گذشته، ۱۰ مهرماه، درحالی که قرار بود سپاهان در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، میزبان تیم الاتحاد عربستان باشد، اما این بازی بدلیل حضور نیافتن بازیکنان الاتحاد در زمین مسابقه لغو شد.

به گفته مسوولان سپاهان تیم عربستانی باوجود برگزاری یک جلسه تمرینی در نقش جهان و هماهنگی های به عمل آمده در روز قبل از بازی، ساعتی قبل از شروع بازی، درخصوص شرایط ورزشگاه درخواست هایی داشتند که امکان قبول آن درخواست ها در آن زمان وجود نداشته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha