۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۲۳:۳۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85249497
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تساوی پیشکسوتان تیم ملی فوتبال و پرسپولیس زنجان در دیداری دوستانه

زنجان - ایرنا -مسابقه فوتبال بین پیشکسوتان پرسپولیس زنجان با پیشکسوتان تیم ملی عصر امروز در ورزشگاه کارگران این شهر برگزار شد و با نتیجه مساوی پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه در ورزشگاه کارگران شهر زنجان و با حضور پر شور علاقه‌مندان به ورزش برگزار شد.

نادر بلباسی رییس هیات فوتبال زنجان در حاشیه این بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این بازی بسیار خوب بود و در محیط بسیار آرام، دوستانه و صمیمی به دور از حاشیه برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مسابقه پیشکسوتان دهه های ۶۰ تا ۷۰ پرسپولیس زنجان و جمعی از ملی پوشان قدیم برگزار شد، اضافه کرد: در این بازی حضور بازیکنان تیم ملی سابق از قبیل صادق ورمزیار، برادران فنونی زاده، بهروز سلطانی، سعید عزیزی، و غیره به چشم می خورد.

این مسوول ادامه داد: این رقابت خوب با حضور مسوولان استانی برگزار شد که خود نشان دهنده توجه به ورزش محبوب فوتبال است.

تساوی پیشکسوتان تیم ملی فوتبال و پرسپولیس زنجان در دیداری دوستانه

وی اضافه کرد: داوری این مسابقه را آقایان مجید محمدی، جواد بیگدلی، تقی کریمی، اصغر ملکی از این استان برعهده داشتند که آخرین قضاوت آنان بود چرا که بنا به درخواست آنان بازنشست شدند.

بلباسی افزود: در پایان این مسابقه نیز ار داوران زنجانی تقدیر شد و با توجه به ظرفیت آنان کمک حال هیات فوتبال استان خواهند بود.

وی با بیان اینکه مسابقات دوستانه فوتبال زنجان گامی مهم در راستای پویایی و شادابی ورزش دوستان در این استان است، خاطر نشان کرد: امیدواریم با حل مشکلات مربوط به زمین های فوتبال این استان شاهد رشد این رشته ورزشی در استان باشیم.

به گزارش ایرنا، یکی از مسائل خاص این مسابقه حضور علاقه‌مندانی بود که با توجه به نبود صندلی لازم با شور و عشق وصف ناشدنی به تماشای این بازی آمده بودند.

دیدار بازیکنان قدیمی هر ۲ تیم نیز از دیگر نکات قابل توجه این رقابت بود.

ترکیب ۲ تیم به شرح ذیل بود:

ترکیب تیم اعضای تیم ملی سابق: سعید عزیزیان، مرتضی فنونی زاده، نبی اله باقری ها، بهروز رهبری فر، رحیم یوسفی، صادق ورمزیار، بهزاد دادش زاده، افشین حاجی پور، مهدی امیر آبادی، بهمن طهماسبی، بهنام طاهر زاده

ترکیب بازیکنان پرسپولیس سابق زنجان: مهدی اسکندری،جعفر مهدیخانی،صمد نصیری، سید داوود حسینی ،محمود گرمرودی،صیاد بهرامی، مجید ولی دروی، محسن سهرابی،مجید سربی، سید بهرام موسوی، علیرضا سیاری.

تساوی پیشکسوتان تیم ملی فوتبال و پرسپولیس زنجان در دیداری دوستانه

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha