متقاضیان نهضت ملی مسکن آباده ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند

آباده- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان آباده گفت: تاکنون به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بانکی از سوی بانک مسکن پرداخت شده است.

به گزارش ایرنا، مهدی مرادی، روز شنبه در شورای مسکن این شهرستان افزود: روند پرداخت این تسهیلات با ساز و کار جدید همچنان ادامه خواهد داشت.

وی، در خصوص پرداخت تسهیلات متمم پروژه‌های مسکن ملی نیز گفت: با پیگیری های انجام شده، مجوز پرداخت ۱۶۰ مورد از این تسهیلات به متقاضیان توسط بانک مسکن صادر شده و متقاضیان در حال طی فرایندهای دریافت این تسهیلات هستند.

او اظهار کرد: بانک مسکن فقط برای سه شهرستان آباده و دو شهرستان دیگر مجوز پرداخت تسهیلات متمم را صادر کرده که نشان دهنده اهتمام ویژه مسئولان شهرستان و استان برای سرعت بخشیدن به پروژه های مسکن ملی این شهرستان است.

متقاضیان نهضت ملی مسکن آباده ۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آباده، یکی از مهمترین سیاست‌های دولت مردمی سیزدهم را ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد در قالب طرح نهضت ملی مسکن دانست و افزود: بر اساس گزارش اداره کل راه و شهرسازی فارس، شهرستان آباده‌ با توجه به میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن ملی توانسته رتبه برتر را در اجرای این طرح در استان به خود اختصاص دهد.

مرادی اظهار کرد: تاکنون ۲۱۵ هکتار از اراضی شهرستان آباده به ساخت مسکن ملی اختصاص یافته است.

وی گفت: شورای مسکن شهرستان آباده توانسته با اتخاد تدابیر لازم، امکانات زیربنایی مانند آب، برق و گاز را به شکل مرحله‌ای تامین کند که در این باره عملیات اجرایی آبرسانی به فاز اول مسکن ملی شهر بهمن طی روزهای آتی آغاز خواهد شد.

آباده در فاصله ۲۷۰ کیلومتری شمال فارس قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha