فرمانده قسام: ما در بیست دقیقه نخست «طوفان الاقصی» ۵ هزار راکت شلیک کردیم + فیلم

تهران- ایرنا- فرمانده گردان‌های قسام شاخه نظامی حماس از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» با شلیک ۵ هزار راکت و موشک در بیست دقیقه نخست این عملیات خبر داد.

به گزارش امروز (شنبه) ایرنا به نقل از فلسطین الیوم، «محمد الضیف» فرمانده گردان قسام شاخه نظامی حماس، امروز (شنبه) با اشاره به دلایل آغاز عملیات طوفان الاقصی علیه دشمن صهیونیستی گفت: دشمن، مسجدالاقصی را مورد هتاکی قرار داد و به معراج گاه رسول جسارت کرد و محافظان مسجدالاقصی را مورد تعدی قرار داد و نظامیانش به مسجدالاقصی هتاکی کردند و ما قبلا در این باره هشدار داده بودیم.

الضیف با بیان این که جنایت کاران اشغالگر امسال صدها فلسطینی را شهید یا زخمی کردند، افزود: درخواست‌های ما در زمینه امور انسانی رد شد و ما همه روزه شاهد اقدامات اشغالگران در کرانه باختری علیه فلسطینیان هستیم.

وی ادامه داد: ما تصمیم گرفتیم که به جنایات و عربده کشی های صهیونیست ها پایان دهیم، از این رو ما آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم.

به گفته الضیف، از امروز هماهنگی امنیتی تمام شده تلقی می‌گردد و خطاب به مردم مان در قدس می‌گوییم که اشغالگران را بیرون کنید و دیوارها را فرو بریزید. امروز ملت ما انقلاب خود را احیا، مسیر خود را اصلاح و به راهپیمایی بازگشت بر می‌گردند. مردم ما در داخل اراضی ۴۸ و النقب و الجلیل و دیگر مناطق، زمین را زیر پای اشغالگران به آتش می کشند.

فرمانده قسام با بیان این که زمان اتحاد مقاومت عربی فرا رسیده، تاکید کرد: «ای برادران ما در مقاومت اسلامی لبنان، عراق، سوریه و یمن، امروز روزی است که مقاومت شما با مقاومت مردم خود در فلسطین پیوند زده شده و متحد می‌شود. زمان تعلل به سر آمده است و باید اشغالگران جارو شوند و از بین بروند از همه می‌خواهیم به سمت فلسطین بشتابند. ای ملت‌های عربی و اسلامی هم اکنون بشتابید و نه فردا. مرزها را درهم بشکنید و موانع را کنار بزنید».

وی تاکید کرد: امروز هر آنکه سلاح در اختیار دارد دست به اسلحه برد زیرا الان زمانش است. هرکدام از شما با کامیون و خودرو و تبر خود خارج شود. امروز تاریخ، درخشان ترین و شریف ترین صفحات خود را می‌گشاید.

الضیف افزود: امروز تصویر بزرگی برای پایان دادن به اشغالگری است. خطاب به همه کشورهای عربی می‌گویم که به سوی مسجدالاقصی بشتابید. ای برادران در الجزایر، مغرب، اردن، مصر و دیگر کشورها حرکت کنید و به ندا(ی فلسطین) لبیک بگویید.

به دنبال جنایات ادامه دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

تعدادی از تکاوران مقاومت نیز با استفاده از پاراگلایدر در برخی مناطق سرزمین های اشغالی فرود آمده و با دشمن صهیونیستی درگیر شدند.

در عملیات همه جانبه مقاومت فلسطین در سرزمین های اشغالی تا این ساعت چند نظامی صهیونیست به هلاکت رسیده یا زخمی شده اند و شماری هم به اسارت در آمدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha