ناوگان راهداری خراسان رضوی به ۲۱ دستگاه ماشین‌آلات زمستانی جدید مجهز شد

مشهد-ایرنا- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: ناوگان راهداری استان با خرید ۲۱ دستگاه ماشین‌آلات و تجهیزات راهداری زمستانی با اعتبار ۶۱۳ میلیارد ریال نوسازی شد.

جعفر شهامت روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هشت دستگاه لودر و یک دستگاه بیل مکانیکی به ارزش ۴۹۳ میلیارد ریال در چارچوب پروژه نوسازی ناوگان ماشین آلات خریداری و تحویل ادارات راهداری شهرستانهای خراسان رضوی شد.

وی بیان کرد: به منظور خدمات‌رسانی به کاربران راه در زمستان و بازگشایی سریع راهها در زمان بارش برف و یخبندان، هشت دستگاه نمک پاش اتومات و چهار دستگاه بیل برف روب به ارزش ۱۲۰ میلیاد ریال خریداری شد.

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان رضوی تاکید کرد: پروژه نوسازی ناوگان ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به منظور بهبود شرایط و ارتقاء کیفیت خدمات ارائه شده و کاهش سن ناوگان از ۳۰ به زیر ۲۰ سال در گام اول و با مشارکت منابع استانی و ملی در حال اجرا است.

شهامت بر اهمیت برگزاری مستمر دوره آموزش اپراتوری، سرویس و نگهداری ماشین آلات به منظور بهره برداری مناسب از ماشین آلات و کاهش هزینه ها تاکید کرد.

خراسان رضوی با ۱۳ هزار و ۲۷۲ کیلومتر راه آسفالته، ۷۴ راهدارخانه دائم و فصلی و ۶۶۵ ماشین آلات فعال در حوزه راهداری با متوسط سن ۲۸ سال دارد و نوسازی کامل ماشین آلات تخصصی راهداری نیازمند ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha