فرماندار ملایر: فراجا حصار مستحکمی در برابر تهدیدهای دشمنان است

همدان- ایرنا- معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: فراجا همواره حصار و دژ مستحکمی در برابر تمامی تهدیدهای دشمنان است و قاچاقچیان مواد مخدر، اراذل و اوباش و قانون‌شکنان از ابهت و اقتدار عوامل انتظامی وحشت دارند و مردم و خانواده‌ها احساس امنیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «سلمان اسماعیلی» روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان ملایر به مناسبت هفته فراجا اظهار داشت: هفته فراجا فرصتی برای یادآوری خدمات ارزشمند فراجا و همه حافظان امنیت است.

وی با اشاره به اینکه در یک دهه اخیر یکی از راهبردهای اصلی دشمنان بر هم زدن امنیت داخلی کشور است، افزود: این ناامنی را در قالب فتنه‌ها و اغتشاشات مختلف، قاچاق سازمان یافته سلاح و مشروبات الکی به داخل کشور، آموزش و شبکه‌سازی کانون‌های شورشی، مدیریت اراذل و اوباش و حجم بزرگ ناامنی‌هایی که برای ما برنامه‌ریزی کرده‌اند، دیده‌ایم و این مدل در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: نقش فراجا در برابر ناامنی‌های سازماندهی شده و ایجاد امنیت داخلی کشور به ویژه امنیت اخلاقی و اجتماعی، بسیار تعیین کننده و اثرگذار است و به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب؛ هیچ دستگاه دیگری نداریم که به اندازه فراجا مخلوط با مردم باشد.

اسماعیلی حضور قدرتمند و میدانی پلیس در تمامی صحنه‌های ایران اسلامی را یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فراجا دانست و وجود دشمنان بزرگ، وجود رهبران بزرگ همچون امام راحل و رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های بزرگ ملت ایران را سه عامل بزرگی ملت ایران برشمرد.

وی با بیان اینکه امروز صحنه و ترکیب دشمنان مقابل ایران اسلامی و ملت ایران در هیچ کجای تاریخ سابقه ندارد، گفت: آرمان‌های بزرگ ملت ایران و انقلاب اسلامی امروز تراز ما را ارتقا داد و به عنوان یک بازیگر مقتدر و معتبر منطقه‌ای و بین‌المللی در صحنه جهانی شناخته شده‌ایم.

فرماندار ملایر: فراجا حصار مستحکمی در برابر تهدیدهای دشمنان است

ملایر جایی برای عرض اندام اراذل و اوباش نیست

معاون استاندار همدان خاطرنشان کرد: لازمه تعقیب و تحقق این آرمان‌ها این است که در امنیت، روز به روز چتر موفقیت‌ها و توانمندی‌هایمان را گسترش دهیم.

اسماعیلی در عین حال توسعه و تعقیب اشراف اطلاعاتی و اقتدار عملیاتی را از جمله الزامات مهم برای موفقیت در ایجاد امنیت به ویژه امنیت اجتماعی و اخلاقی دانست و گفت: باید با پیش‌بینی پدیده‌ها و اقدامات پیش‌دستانه، حصار مستحکمی در برابر همه تهدیدها شگل گیرد.

به گفته وی؛ باید با بهره‌مندی از ابزارهای روزآمد، تقویت شبکه‌های اطلاعاتی، تعامل گسترده با همه اعضای جامعه اطلاعاتی و با هوشمندی و هوشمندسازی روز به روز اشراف اطلاعاتی‌مان را در همه حوزه‌ها و در تمام وسعت سرزمینی، نه تنها در دورن مرزها، بلکه در فراسوی مرزها که ممکن است تهدیدی علیه ما شکل گیرد، گسترش دهیم.

فرماندار ویژه ملایر با تاکید بر اینکه نیازمندی‌ها، فهرست دشمنان و تهدیدات را باید مرتب به روزرسانی کنیم، ادامه داد: باید تحلیل و شناخت دقیقی از روندها و بانک‌های اطلاعاتی قوی داشته باشیم و نباید دچار غفلت اطلاعاتی شویم.

اسماعیلی قانون‌گرایی، عدم تخطی از قانون در اجرای ماموریت‌ها، حضور به هنگام و به موقع پلیس، اقتدار عملیاتی توام را با رافت و مهربانی و حمایت‌ها و معاضدت‌های قضایی را از عوامل مهم در اقتدار عملیاتی عنوان کرد و اظهار داشت: دستگاه‌های نظامی و انتظامی به ویژه فرماندهی انتظامی باید سد محکمی در برابر قانون‌شکنی و چتر فراگیری در برابر قانون‌شکنان باشند.

وی ضمن تاکید بر اجرای طرح‌های ارتقای امنیتی در سطح این شهرستان، بیان کرد: در اجرای قانون و امنیت هیچ تعارفی با کسی نداریم؛ ملایر جایی برای عرض اندام اراذل و اوباش نیست و نخواهد بود و تاکنون اقدامات بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

فرماندار ملایر: فراجا حصار مستحکمی در برابر تهدیدهای دشمنان است

معاون استاندار همدان با بیان اینکه نیروی انتظامی در برابر قانون‌شکنان مقتدر، شجاع و تمام کننده است، افزود: تصویری که امروز از پلیس در ذهن مردم وجود دارد، تصویر یار مهربان و مقتدر است که باید روز به روز بر بزرگی و گسترش آن اضافه شود.

اسماعیلی حمایت‌ها و معاضدت‌های قضایی را یکی از عوامل مهم اقتدار عملیاتی پلیس دانست و گفت: یک ترکیب خوب انقلابی، ولایت‌مدار و شجاع امروز مجموعه مدیریتی قضایی این شهرستان را تشکیل داده و باید برای انسجام و همدلی هر چه بیشتر وفاق و وحدت مجموعه ضابطین و فراجا با دستگاه قضایی تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا؛ در این مراسم از فرزند نخبه سرهنگ شهید «علی میرزایی» شهید مدافع امنیت شهرستان ملایر و خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان انتظامی شهرستان ملایر تجلیل شد.

هفته فراجا از ۱۳ مهر آغاز شده و بیش از ۱۱۰ برنامه متنوع در سطح استان همدان در حال اجرا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha