۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۲۸
کد خبر: 85249818
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد

مشهد-ایرنا- آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان رضوی همزمان با سومین روز از هفته بزرگداشت نیروی انتظامی با حضور استاندار و مسوولان ارشد نظامی و انتظامی این استان در مرکز آموزش علمی تخصصی ثامن الائمه(ع) مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار خراسان رضوی روز شنبه در این آیین گفت: امروز دشمنان با انواع توطئه‌ها و ترفندها به دنبال ضربه زدن به وحدت و انسجام مردم هستند و باید همه در مقابل این توطئه دشمن هوشیار باشند.

یعقوبعلی نظری با بیان اینکه خراسان رضوی، استانی بسیار حساس، مهم و تأثیرگذار است، افزود: وجود مرقد مطهر امام رضا(ع) باعث وجود برکت در این استان و خطه شده است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی هم گفت: با همه توطئه و اقدامات دشمن در یک ماه گذشته بهترین مراسم دینی و مذهبی خود را اجرا و مفتخریم که مدال رضایتمندی رهبر معظم انقلاب را در اربعین کسب نموده ایم.

سرتیپ محمدکاظم تقوی با اشاره به اهمیت بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و شهدای امنیت اظهار کرد: در برقراری امنیت به خصوص امنیت هفت و نیم میلیون زائر دهه آخر صفر، بخشهای مختلف این تهاد از جمله زنان پلیس، یگان ویژه، شرکتهای حفاظتی و مراقبتی و راهور همکاری کردند که جای تشکر دارد.

وی گفت: با شهدا تجدید میثاق می‌کنیم و تا جان در بدن داریم از هیچ تلاشی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در مشهد برگزار شد

هفته بزرگداشت نیروی انتظامی از ۱۳ مهرماه در کشور آغاز شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha