اخلالگران نظم و امنیت با دلاورمردی نیروهای انتظامی در امان نخواهند بود

اصفهان - ایرنا - فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اخلالگران نظام و امنیت، آشوبگران، هنجارشکنان و کسانی که قصد برهم زدن امنیت اخلاقی جامعه را دارند با دلاورمردی نیروهای انتظامی در امان و آرامش نخواهند بود.

به گزارش ایرنا، سردار حمید علینقیان‌پور روز شنبه در مراسم صبحگاه مشترک در ستاد انتظامی استان اصفهان افزود: مبارزه بی امان با اخلالگران اقتصادی، سارقان و قاچاقچیان خُرد، کلان موادمخدر و برخورد قاطع با مجرمان در فضاهای حقیقی و مجازی تنها بخشی از تلاش شبانه‌روزی نیروهای دلاوری انتظامی استان اصفهان است.

وی اظهار داشت: اکنون در سایه‌ تعامل و هماهنگی دستگاه‌های مسوول دستگاه امنیتی و اطلاعاتی و نیروهای مسلح، امنیت ثابت و پایدار در تمام نقاط استان برقرار است.

رئیس پلیس استان اصفهان افزود: نیروهای انتظامی و مسلح استان اصفهان تا آخرین توان خود در راستای اعتلای نظام و کمک به نظم و امنیت در جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

وی با اشاره به عملکرد ۶ ماه اول فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در این مدت صدها باند سارقان، مجرمان مرتبط با مواد مخدر منهدم شد.

وی یادآور شد: در پلیس فتا علاوه بر دستگیری صدها مجرم سایبری حدود ۱۸ هزار میلیارد ریال اموال مردم به آنها بازگردانده شد و در پلیس آگاهی نیز بالغ بر هفت هزار میلیارد ریال اموال مسروقه بازپس‌گیری شده است.

سردار علینقیان‌پور افزود: در پلیس امنیت اقتصادی حدود ۱۹ میلیارد ریال کالا قاچاق توقیف شده و تنها در مدت ۶ ماه گذشته در پلیس مبارزه با مواد مخدر حدود ۱۳ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی بین داشت: همچنین در نیمه نخست امسال بالغ بر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۱۰ گرفته شده است که ۹۱۲ هزار مورد از این تعداد خدمات انتظامی و تشکیل پروند قضائی را در پی داشته و یک میلیون و ۲۰۰ هزار مورد با مشاوره تلفنی رفع شده است که براساس نظرسنجی صورت گرفته به ۹۷ درصد رضایتمندی مردم منجر شده است.

وی همچنین هفته انتظامی را فرصت مغتنمی دانست تا خدمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی برای مردم و مسئولان ارائه شود و گفت: در این هفته با برنامه‌های مختلف در قالب همایش و نمایشگاه و دیدارهای بسیار با اقشار مختلف، ارتباط پلیس بیش از گذشته با مردم برقرار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که استاندار و شماری دیگر از مسووولان استان حضور داشتند، مانور اقتدار یگان ویژه در ستاد انتظامی استان به نمایش گذاشته شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha