۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۴
کد خبر: 85249889
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

قاضی عسکر: مدیران به دنبال درمان دردهای مردم باشند

شهرری - ایرنا - تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: هر مدیری در نظام  جمهوری اسلامی مسوولیت بر عهده می‌گیرد باید دردهای مردم را بشناسد و به دنبال درمان آن‌ها برود.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر روز شنبه در آیین معارفه فرماندار جدید ویژه شهرستان ری با اشاره به امانت بودن تمام مسئولیتها اظهار داشت: مسئولان با همه توان و قوت در خدمت مردم و حل مشکلات آنان باشند، مسئولیت در جمهوری اسلامی امانتی است که برای آن خون هزاران شهید بر زمین ریخته شده، مدیران باید حواسشان باشد از راه و هدفی که شهدا در آن قدم گذاشتند خارج نشوند.

وی ادامه داد: باید به مسئولیت به عنوان یک تکلیف الهی نگاه کنیم، چرا که امانتی بسیار سنگین بر دوش مدیران و مسئولان است.

این مسئول خاطرنشان کرد: اگرچه در سالیان متمادی خدمات بسیاری به مردم ارائه شده، اما با گذشت ۴۴ سال از عمر انقلاب باید برای مداوای زخم‌های کهنه شهرستان ری چاره‌اندیشی شود.

حجت الاسلام قاضی عسکر اضافه کرد: حضرت امیرالمومنین (ع) فرمود برای ورود به این مسئولیت ها، ملاکتان دین باشد و بر اساس همین کلام، باید مراقب نفوذ آدم های سوء استفاده گر باشید و ملاحظه هیچ کسی را در مسیر حق نکنید.

وی با اشاره به اینکه معیار کار مدیران باید عمل به دین و دینداری باشد، افزود: مسئولان باید بدون هیچ ملاحظه‌ای، قاطع و مصمم در مسیر حق قدم برداشته و سازش‌کار نباشند، چرا که سازش‌کاری آفت خطرناکی است.

تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) گفت: از فرماندار جدید می خواهم با قدرت و بدون جناح بندی سیاسی به خدمت برای مردم بپردازند.

حجت‌الاسلام قاضی عسکر افزود: شهرستان ری نیروهای مستعد فراوانی دارد و ضروری است، با تشکیل یک اتاق فکر از این پتانسیل به نحو مطلوبی بهره برد.

فرماندار جدید ویژه شهرستان ری: مشکل امروز مردم، معیشت و مسکن است که باید به اینها پرداخته شود

قاضی عسکر: مدیران به دنبال درمان دردهای مردم باشند

فرماندار جدید ویژه شهرستان ری در این مراسم اظهار داشت: از اقای استاندار تشکر می کنم که مدال رنگین خدمت گذاری را برگردن بنده آویختند و خادمی مردم ولایمتدار حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را به من سپردند که نگاهم این است بدون حواشی خدمت را سرلوحه کار خود قرار دهم.

مهدی باب الحوائجی ادامه داد: برنامه ها برای برداشتن باری از معیشت مردم خواهد بود و شبانه روز باید کار کرد تا پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی را بالا برد مشکل امروز مردم، معیشت و مسکن است که باید به اینها پرداخته شود.

وی گفت: ادارات اولویت های توسعه محور خود را در شورای اداری بعدی تنظیم و تقدیم کنند که طبق آن باید به سمت برنامه ها حرکت کرد، انشالله کارگروه مسکن یکی از اهداف ماست و ظرفیت ها برای ایجاد وفاق بین مردم خواهد بود تا یکی از انتخابات خوب در اسفند ماه برگزار شود

این مسئول خاطرنشان کرد: شان ما خدمت به مردم است و انشالله در طول دوران مدیریت شرمنده خاصه آقا امام زمان (عج) و مردم شهید پرور شهرستان ری نباشم، قطعا لذت بخش ترین و پر برکت ترین ایام خدمت بنده، همین روزهایی است که در جوار این حرم خدمتگزاری خواهم کرد.

باب الحوائجی بیان داشت: برای برداشتن بار از روی دوش مردم تلاش خواهیم کرد و باید حاشیه ها را کنار بگذاریم، کارهای زمین مانده با وجود همه خدمات صورت گرفته، وجود دارد و باید شبانه روزی کار کنیم.

وی اتحاد، انسجام، مودت و برنامه ریزی را عامل وحدت بین مسئولین دانست و گفت: مسئولین بخش ها و شهرها، اولویت های دهگانه را برای رشد شتابنده شهرستان ری ارائه دهند کارگروه اشتغال و رفع موانع تولید، مهمترین کارگروه در امور اجرایی شهرستان ری خواهد بود.
فرماندار جدید ویژه ری ادامه داد: باید اراضی مسکن ویژه طرح اقدام ملی در شهرستان ری پیدا کنیم و سریعا این کار را خواهیم کرد، ما همه مستاجر هستیم برای این مسئولیت ها و امیدواریم کار ما مورد رضایت حضرت بقیه الله(عج) قرار بگیرد.
باب الحوائجی در پایان با اشاره به اینکه هدف دولت خدمت به محرومین و مستضعفین است، اظهار داشت: باید برای درمان درد مردم به وسط میدان بیاییم و از هیچ خدمتی دریغ نکنیم ما مسئول شده ایم که به مردم خدمت کنیم، امیدوارم مردم ری، بنده را به عنوان فرزند خدمتگزار خوب خود بپذیرند.

سرپرست سابق فرمانداری ری: ظرفیت شهرستان ری در حوزه صنعت، تولید، کشاورزی، دامداری، ورزش و امثالهم بی نظیر در سطح کشور است

قاضی عسکر: مدیران به دنبال درمان دردهای مردم باشند

سرپرست سابق فرمانداری ویژه شهرستان ری با تقدیر از همه کسانیکه در پنج ماه سرپرستی فرمانداری ری یاری کردند گفت: همه مسئولین در مدت پنج ماه سرپرستی بنده، کمک رسان بودند و لازم می دانم بابت این همدلی ها تشکر کنم.

وی ادامه داد: فضای رسانه ای شهرستان ری را از یک وضعیت پر التهاب خارج و همدلی و وفاق را در بین اصحاب رسانه ایجاد کردیم و به التهابات رسانه ای قبل پایان دادیم.

محمد بشارت افزود: عقب ماندگی ها را با جلسات منسجم و پیگیری های مستمر تا حدی جبران کردیم به نحوی که سرعت تحقق اشتغال را از سه درصد قبل از دوران سرپرستی، به ۱۱ درصد رساندیم.

این مسئول خاطرنشان : بزرگترین برنامه ها را همچون مسلمیه، دهه اول ماه محرم و جاماندگان اربعین، با همدلی و هماهنگی دستگاهها و مسئولین به بهترین نحو اجرا شد.

سرپرست سابق فرمانداری شهرستان ری با اشاره به مشکلات این شهرستان گفت: مشکلات ری بسیار زیاد است و برای حل این مشکلات حرکت هایی را شروع کردیم که امیدواریم در دوران فرماندار جدید، این مسیر امتداد پیدا کند.

مهدی باب الحوائجی فرماندار جدید ویژه شهرستان ری دارای مدرک دکتری برنامه ریزی شهری است و سابقه فعالیت به عنوان مدیرکل اداری و توسعه منابع انسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری همدان، فرماندار فامنین، مدیر هسته گزینش استانداری همدان، بخشدار فامنین شهرستان فامنین، بخشدار جوکار شهرستان ملایر و چندین سال فعالیت مدیریتی در قوه قضائیه را در کارنامه کاری خود دارد.

هفدهمین فرماندار شهرستان ری پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، متولد ۱۳۵۴ شهر همدان است.

پیش از این محمد بشارت سرپرستی فرمانداری ویژه ری را برعهده داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha