۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 2668
کد خبر: 85249916
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حمایت ۱۰۰ حامی خارج از کشور از کودکان یتیم و نیازمند ایلامی

ایلام - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام گفت: هم اکنون بیش از ۱۰۰ حامی نیکوکار که در خارج از کشور ساکن هستند از کودکان یتیم و نیازمند این استان حمایت می کنند.

«رضا طاهری» روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تعداد حامی در سال های اخیر از طریق ارتباط گیری مددکاران این نهاد با آنان، حمایت از حدود ۷۰۰ کودک یتیم و نیازمند را در استان ایلام عهده دار شده اند.

وی با بیان اینکه عمده کمک های این حامیان به ایتام ایلام بصورت کمک نقدی است، افزود: در نیمه نخست امسال بیش از هشت میلیارد ریال از طرف این حامیان خارج از کشور به حساب کودکان یتیم و نیازمند استان واریز شده است.

به گفته طاهری، هم اکنون تعداد ۲۲ هزار حامی داخل و خارج کشور سرپرستی بیش از سه هزار و ۸۰۰ کودک یتیم و نیازمند مورد حمایت کمیته امداد استان ایلام را عهده دار هستند.

مدیرکل کمیته امداد ایلام با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۳۳ هزار سالمند در قالب ۱۷ هزار خانواده مددجو از خدمات این نهاد در استان برخوردار هستند، تصریح کرد: این تعداد سالمند مددجو ماهیانه ۲۲۶ میلیارد ریال مستمری دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه پرداخت مستمری تنها یکی از مزایای دریافتی این خانواده ها است، گفت: از این تعداد سالمند مددجو، بیش از ۶۰۰ نفر از آنها بیماران زمین گیر و بستری شده در منزل هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام یادآور شد: به این مددجویان خدمات ویژه ای از جمله ماهیانه علاوه بر مستمری از جمله پرداخت مبلغ پنج میلیون ریال در ماه مربوط به هزینه نگهداری در منزل، دریافت می کنند.

به گزارش ایرنا، بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha