۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85249943
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازی با تیم حاضر در لیگ قهرمانان آسیا مشکل است

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: ترکیب تیم فوتبال نساجی مازندران برای حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بسته شده است و بازی با این تیم آسان نیست.

به گزارش ایرنا، مهدی تارتار روز شنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملوان و نساجی مازندران در بندرانزلی اظهار کرد: نساجی تیم خوبی را با بازیکنان با کیفیت شکل داده و کادرفنی جوان خوبی را به خدمت گرفته و بازی سختی را با این تیم پیش رو داریم.

وی افزود: گرچه کار ما در این دیدار بسیار دشوار است اما نیاز به پیروزی داریم تا بتوانیم با تیمهای نیمه بالای جدول رقابت کنیم و به همین دلیل در دیدار برابر نساجی فقط به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی فکر می کنیم.

وی ادامه داد: ما در این مدت تمرینات مناسبی داشتیم و تنها مشکل آن است که از شرایط مسابقه دور هستیم و برنامه ریزی کنونی لیگ برتر به همه تیمها ضرر زده زیرا ما در مدت یک ماه فقط یک بازی رسمی برگزار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه کرد: در دیدار برابر نساجی مازندران بازیکن مصدوم نداریم و فقط مسعود زائرکاظمینی محروم است اما سایر بازیکنان ملوان آماده رویارویی با تیم فوتبال نساجی مازندران هستند.

تارتار بیان کرد: انتظار داریم که همانند گذشته تماشاگران حضور حداکثری در ورزشگاه داشته و یار و یاور ما باشند و حضور تماشاگران به باریکنان انگیزه بیشتری می دهد.

وی در خاتمه گفت: به هرحال شرایط خوبی داریم و برای اینکه به نیمه بالای جدول صعود کنیم نیاز به پیروزی در مقابل نساجی داریم و امید است با حمایت طرفداران بتوانیم نساجی را شکست دهیم.

تیمهای فوتبال ملوان و نساجی مازندران عصر یکشنبه در هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

در جدول رده بندی این مسابقات نیز تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انجام پنج مسابقه و کسب هفت امتیاز در رتبه هشتم و تیم فوتبال نساجی مازندران با انجام چهار مسابقه و کسب پنج امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha