۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85249958
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدارس قدیمی تبریز نیازمند مولدسازی هستند

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۱:۲۲
کد خبر: 85249958
مدارس قدیمی تبریز نیازمند مولدسازی هستند

تبریز - ایرنا - سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی با اشاره به قدمت بالای مدارس استان بر لزوم اجرای برنامه‌های مولدسازی مدارس قدیمی تاکید کرد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، «حیدر فتح‌زاده» در حاشیه بازدید از مدارس متروکه و غیرقابل استفاده ناحیه یک تبریز، اظهار کرد: قدمت بالای مدارس استان و به خصوص شهر تبریز یکی از چالش های آموزش و پرورش استان است.

وی افزود: راه برون رفت از این موضوع، اجرای برنامه‌های مولدسازی مدارس قدیمی است.

فتح زاده اظهار کرد: مولدسازی نقش بسیار مهمی در جلب مشارکت بخش خصوصی برای ساخت و سازها متناسب با نیازمندی‌های شهر و ارتقای شاخص‌های فضاهای آموزشی و بهره‌وری خواهد داشت.

مفهوم مولد سازی دارایی‌های دولت این است که دولت اموال بلا استفاده‌ای که دارد یا اموالی که ارزش افزوده و بهره وری پایین دارد و سال‌ها رها شده اند و استفاده مطلوبی از این اموال صورت نمی‌گیرد را شناسایی کند تا این اموال بهینه سازی شود.

هیأت عالی مولدســازی دارایی های دولت در جلســه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ به پیشنهاد مشــترک وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد جزء (۶) بند (۲) مصوبه شصت و هفتمین شورای عالی هماهنگی اقتصادی، آیین نامه اجرایی مولدسازی اموال دولتی را مصوب کرد.

محمدرضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از درآمدزایی ۱۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مولدسازی دارایی‌های مازاد خبر داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha