۹ هزار و ۹۹۱ پرونده قضایی در خلخال تشکیل شد

اردبیل - ایرنا - فرمانده انتظامی خلخال گفت: با تلاش نیروهای تحت امر فرماندهی انتظامی در ۶ ماه نخست امسال ۹ هزار و ۹۹۱ پرونده قضایی در کلانتری‌ها و حوزه‌های انتظامی این شهرستان تشکیل و رسیدگی شد.

به گزارش ایرنا ، سرهنگ سیدهادی موسوی روز شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خلخال که به‌مناسبت گرامیداشت هفته فراجا در محل میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی خلخال برگزار شد ، افزود: در این مدت هفت هزار و ۲۸۰ مورد با شماره پلیس ۱۱۰ تماس گرفته شد و نتیجه آن انجام سه هزار و ۳۳۶ مورد عملیات پلیس از جمله دستگیری در محل نزاع ، هدایت تماس‌گیرندگان به سمت کلانتری‌ها و حوزه‌های انتظامی و یا تشکیل پرونده قضایی و ارجاع به دادگستری بوده است.

فرمانده انتظامی خلخال گفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خلخال میزان کشفیات مواد مخدر در ۶ ماه نخست امسال در این شهرستان ۴۵۰ درصد در مقایسه با زمان مشابه سال قبل افزایش یافته و عرصه برای فعالیت تهیه و توزیع‌کنندگان مواد افیونی در جامعه تنگ‌تر شده است.

موسوی با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه‌های مختلف فرماندهی انتظامی خلخال در ارائه خدمات مختلف به مردم افزود: در نیمه اول امسال ۹۹۲ برگ گواهینامه توسط معاونت راهور این فرماندهی صادر شده است.

فرمانده انتظامی خلخال: ۹ هزار و ۹۹۱ هزار پرونده قضایی در خلخال تشکیل شد

وی گفت: در این مدت با تلاش پلیس راهور خلخال ۲ هزار و ۴۸ خودرو تعویض پلاک شد و همچنین ۴۲۰ دستگاه خودروهای آلاینده صوتی و یا مزاحم نوامیس مردم از سطح شهر جمع‌آوری ، توقیف و به پارکینگ انتقال یافتند.

فرمانده انتظامی خلخال با بیان اینکه درب نیروی انتظامی بر روی همه مردم باز و این نیرو آماده ارائه هرگونه خدمات انتظامی به مراجعان است ، افزود: در ۶ ماه نخست امسال ۱۹۴ نفر به خدمت سربازی اعزام و در همین مدت ۱۴۰ نفر از مشمولین غایب نیز دستگیر شدند.

سرهنگ موسوی شعار امسال هفته فراجا را شهروند قانون مدار و پلیس خدمتگزار اعلام کرد و ادامه داد: در راستای دستیابی به این شعار فرماندهی انتظامی خلخال سطح خدمات خود را در خدمتگزاری به مردم بیشتر کرده است.

حجت‌الاسلام امیدوار ، امام جمعه شهر کلور مرکز بخش شاهرود خلخال نیز در این مراسم با گرامیداشت هفته فراجا امنیت پایدار امروزی جامعه و کشور را رهین تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای مسلح به‌ویژه سبز پوشان نیروی انتظامی دانست.

تجلیل از کارکنان ساعی ، اعطای درجه ترفیع افسران فرماندهی انتظامی خلخال از دیگر برنامه‌های اجرا شده در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خلخال بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha