۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۴:۰۶
کد خبرنگار: 1455
کد خبر: 85250172
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هزار پزشک متخصص در کشور توزیع می شوند

خرم آباد - ایرنا - معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: چهار هزار پزشک متخصص و فوق تخصص تا پایان مهرماه جاری در نقاط مختلف کشور توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر سعید کریمی روز شنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان های خرم آباد بیان کرد: این تعداد به منظور استقرار پزشکان متخصص در سطح کشور به ویژه مناطق محروم توزیع می شوند که سهم دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز مشخص شده است.

وی با اشاره به طرح های درمانی در حال اجرای این استان بیان کرد: طی یکسال گذشته میزان پیشرفت طرح عمرانی بیمارستان نیایش ۲ برابر شده است و حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تا ۲ سال آینده تکمیل و به بهره برداری می رسد.

معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به لزوم ایجاد تخت های بیمارستانی در لرستان، اظهار داشت: لرستان در گذشته نسبت به میانگین کشوری عقب بود، اما با اقدامات دولت سیزدهم یک هزار و ۱۰۰ تخت جدید برای این استان تامین شده که با بهره برداری از آنها، سرانه استان به میانگین کشوری خواهد رسید.

چهار هزار پزشک متخصص در کشور توزیع می شود

دکتر کریمی ادامه داد: تمام بیمارستان های لرستان دارای دستگاه سی تی اسکن هستند و دسترسی به ام آر آی نیز در سطح استان خوب است ، همچنین در حوزه درمان سرطان نیز شتاب دهنده بعدی در این استان فعال خواهد شد.

وی با تاکید بر پیگیری لازم برای تامین نیازهای بهداشتی و درمانی استان، اظهار داشت: در خصوص تامین ماشین بیهوشی، تخت های دیالیز و تجهیزات اتاق عمل در لرستان هماهنگی های لازم انجام شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: تجهیزات و نیازمندهای حوزه بهداشت و درمان لرستان به زودی تامین و در راستای ماندگاری پزشکان و پرستاران و پرداخت مطالبات و معوقات نیز پیگیری های لازم انجام می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha