۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85250297
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسکیت زنجان پیست استاندارد ندارد

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۰
کد خبر: 85250297
اسکیت زنجان پیست استاندارد ندارد

زنجان - ایرنا - دبیر هیات اسکیت استان زنجان گفت: پیست اسکیت استاندارد برای تمرینات ورزشی قهرمانان این رشته ورزشی در استان وجود ندارد که همین موضوع مشکلات و معضلاتی را برای اسکیت بازان ایجاد کرده است.

پوریا واحد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رشته ورزشی اسکیت در زنجان طرفداران خاص خود را دارد و در تابستان امسال یک هزار و ۷۰۰ اسکیت باز در این رشته ورزشی ثبت نام کردند که از پویایی این رشته ورزشی در استان حکایت دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های اسکیت در استان، افزود: "محمد امین حیدری" اسکیت باز زنجانی همواره در اردوی تیم ملی حضور داشته و توانسته است مدال های ارزشمندی را برای استان به ارمغان بیاورد.

این مسوول ادامه داد: این بازیکن برجسته زنجانی همراه با دیگر ملی پوشان اسکیت در مسابقات آسیایی هانگژو حضور یافت و برگی دیگر بر افتخارات ورزشی استان افزود.

وی با بیان اینکه توجه و سرمایه گذاری در این رشته به پرورش بازیکنانی مستعد و حضور در تیم ملی منجر می شود، اظهار داشت: به رغم امکانات محدود استان در این رشته ورزشی، چهار بازیکن زنجانی در در اردوهای تیم ملی نوجوانان حضور دارند.

دبیر هیات اسکیت استان زنجان خاطرنشان کرد: تقویت زیرساخت های این رشته یکی از درخواست های اسکیت بازان استان است که موجب رشد و توسعه بیش از پیش آن خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha