کبودرآهنگی: قضاوت داور فینال باورنکردنی بود/ داوران طلای ایران را نقره تبدیل کردند

هانگژو- ایرنا- ملی‌پوش کبدی ایران با انتقاد از عملکرد تیم داوری بازی فینال گفت: این نوع قضاوت در بازی پایانی به هیچ عنوان قابل قبول نیست و بازی را به داوران باختیم.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا به هانگژو، محمد رضا کبودرآهنگی پس از اتفاقات رخ داده در جریان بازی فینال کبدی ایران و هند تاکید کرد: بازی به خوبی تا یک دقیقه پایانی در حال انجام بود اما عملکرد ضعیف داور موجب شد طلای ما به نقره تبدیل شود.

وی ادامه داد: طلا حق تیم ملی کبدی ایران بود اما این قضاوت آنهم در فینال بازی‌های آسیایی به هیچ عنوان باور کردنی نیست. آنهایی که از نزدیک شاهد رقابت دو تیم بودند دیدند در سالن چه اتفاقی رخ داد و عملا داور، طلای ایران را به هند هدیه داد و نقره به ما رسید.

گفتنی است دیدار پایانی کبدی ایران و هند در شرایطی تا یک دقیقه پایانی با تساوی همراه بود که عملکرد ضعیف تیم داوری در اعلام نتیجه باعث شد تیم داوری برای بررسی این صحنه، بازی را بیشتر از ۸۰ دقیقه از جریان انداخته و در این مدت بارها با تصمیم‌های متعدد و مختلف موجب اختلال در روند بازی شود و در نهایت تیم هند به عنوان قهرمان نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی مشخص شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha