۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85250482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج های همدانی

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۹
کد خبر: 85250482
اهدای ۸۰۰ سری جهیزیه به زوج های همدانی

همدان- ایرنا- همزمان با دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان ۸۰۰ سری جهیزیه نوعروسان این استان اهدایی مقام معظم رهبری بین آنها توزیع شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان روز شنبه در این آیین گفت: توزیع جهیزیه یکی از برنامه های پیش بینی شده برای کنگره ملی شهدای همدان بود.

سردار مظاهر مجیدی افرود: بسیج سازندگی در ۲ سالی که برای برگزاری کنگره شهدا ماموریت داشت زحمات زیادی کشید و کارهای بزرگی انجام داد.

وی ادامه داد: شاید عنوان شود ما ورود کردیم به کارهایی که دیگر پیمانکاران می توانند انجام دهند ولی ما در همدان جاهایی که پیمانکار توان اجرا و تمایل اجرا نداشتند ورود کردیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان افزود: در زمینه جهاد آبرسانی که اولویت سپاه است دهها پروژه در حال اجرا است و به مثابه کشور پیشرفت این طرح ها ۷۰ درصد است.

سردار مجیدی گفت: ۸۰۰ مسکن با همکاری کمیته اجرا و در حال تحویل است همچنین سه هزار و ۵۳۵ جهیزیه از ۲ سال پیش تاکنون به جامعه هدف تحویل شده است.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز گفت: توزیع این جهیزیه ها یک مسئولیت برای خانواده ها به همراه دارد و آن فرزند آوری است.

سردار ضیاءالدین حزنی افزود: همه این جهیزیه ها تولید داخل کشور است و از واحدهای کم رونق و نیمه تعطیل خریداری و آنها فعال شدند.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه مرکزی سازندگی و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: برگزاری این کنگره ها به ما شادابی می دهد چرا که نام دوستان و همرزمان ما مطرح می شود و یادی از شهدا می کنیم هر چند شهدا نیازی به ما ندارند.

سردار حزنی بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار جهیزیه برای توزیع آماده شده که ۱۲ هزار سری از این جهیزیه ها توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران و هشت هزار سری توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) خریداری شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز گفت: یکی از همراهان صدیق این نهاد در مبارزه با فقر و محرومیت زدایی ، سپاه است و این مجموعه سردمدار کمک مومنانه است.

محمد رسول شیخی زاده افزود: تامین مسکن به عنوان سرپناه از اولویت ها است و در این راستا ساخت ۹۹۰ واحد در قالب سه تفاهم نامه با همکاری بسیج سازندگی همدان در حال ساخت است که تاکنون ۳۰۰ واحدها تحویل خانواده های محروم و نیازمند شده است.

وی اضافه کرد: در تامین لوازم ضروری زندگی سپاه همکاری لازم را داشته است به گونه ای که ۲ هزار و ۶۶ سری جهیزیه در اولین مرحله توزیع شد سپس ۴۷۸ سری دیگر تحویل خانواده ها شد.

دومین کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان در شانزدهم مهرماه سالجاری برگزار می شود.

استان همدان هشت هزار شهید، ۱۸ هزار جانباز و یک هزار آزاده را تقدیم آرمان های انقلاب اسلامی کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha