فیلم|پیروزی یک بر صفر استقلال در سرزمین پسته

کرمان - ایرنا - تیم فوتبال استقلال تهران توانست با یک گل مقابل مس رفسنجان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور به برتری برسد.

به گزارش ایرنا، ۲ تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال تهران موقعیت های گلزنی در نیمه نخست داشتند که تبدیل به گل نشد اما استقلال تهران در این نیمه زهردار تر وارد شد و حملات این نیمه منجر به گل نشد.

نیمه نخست بازی ضربه بازیکن مس رفسنجان درون محوطه جریمه در شرایط مشکوک به پنالتی به دست بازیکن استقلال برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

نیمه دوم بازی ارسال بازیکن استقلال از جناح چپ باعث اشتباه میثم تیموری بازیکن مس رفسنجان و باز کردن دروازه خودی شد تا شاگردان نکونام در دقیقه ۵۲ بازی از حریف رفسنجانی خود با یک گل پیش بیفتد.

گل نخست استقلال کافی بود که بازیکنان مس رفسنجان حملات بیشتری را نسبت به حریف پایه ریزی کنند که هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد. در ادامه حملات پراکنده استقلال نیز، ثمری برای این تیم نداشت.

درگیری لفظی نیمکت استقلال با بازیکن مس رفسنجان میرفت که در دقایقی از بازی را رو به تنش ببرد که این اتفاق هم با دخالت کادر فنی استقلال و بازیکنان مس رفسنجان ختم به خیر شد.

از دیگر حواشی این بازی، مقامات برگزار کننده این مسابقه ظهر امروز در ابتدا اعلام کردند که این بازی بدون حضور تماشاگران برگزار می شود اما هواداران ۲ تیم با وجود حضور مشروط ۵۰ درصدی، دقایقی پیش از آغاز بازی، به ورزشگاه وارد شدند.

ترکیب مس رفسنجان و استقلال

تیم فوتبال مس رفسنجان برابر استقلال با ترکیب داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد، سجاد شهباززاده و لوسیانو پریرا به میدان رفت.

ترکیب استقلال برابر مس رفسنجان نیز سیدحسین حسینی، محمدحسین مرادمند، ایمان سلیمی، جعفر سلمانی، روزبه چشمی، زبیر نیک‌نفس، آرش رضاوند، مهرداد محمدی، سعید مهری، کوین یامگا و آرمان رمضانی بود.

همچنین در این مسابقه جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی به مناسبت هفته‌ای به همین نام قدردانی شدند.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار گرفته است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha