۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۵۸
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 85250675
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری آستارا پیروز شهرآورد گیلان شد

آستارا- ایرنا- تیم شهرداری آستارا در چارچوب هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور تیم داماش را شکست داد و پیروز شهرآورد گیلان شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال شهرداری آستارا که عصر شنبه با حضور تماشاگران در ورزشگاه وحدت میزبان تیم فوتبال داماش بود، دیگر نماینده استان گیلان در این رقابت‌ها را با یک گل از پیش رو برداشت.
اگرچه ۲ تیم، نیمه نخست را بدون گل به رختکن رفتند اما "امین حقده" بازیکن تعویضی شهرداری در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی تک گل میزبان را به ثمر رساند تا در نهایت نماینده آستارا دومین پیروزی خود را رقم بزند.
یوسف بهزادی، علی مقنمیان، امیرسام نصیری، شاهین ملکی، رامین دهقانی، محمد محمدزاده، رضا صدری، عرفان گلشنی، مجید تاجیک، شاهین مجیدی و سهیل پوربخش امروز در ترکیب اصلی تیم فوتبال شهرداری آستارا حضور داشتند.
برای تیم فوتبال داماش نیز مسعود پورمحمد، مجتبی بیژن، حسین خیری، رضا پورمهدی آبادی، علیرضا مصطفایی، سیدحسین حق‌شناس، محمد خرم الحسینی، مصطفی آقاجانی، محمد رستمی، رضا زاهدتبار و مهدی رستمی به عنوان ۱۱ بازیکن اصلی در این دیدار به میدان رفتند.
داوران بازی‌های هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی شدند.
سعاد وفاپیشه، اسماعیل احمدی، وحید سیفی و هادی علی‌نیافر داوری را بر عهده داشتند و حسین طالقانی نیز ناظر مسابقه بود.
تیم فوتبال شهرداری آستارا بدون احتساب نتیجه سایر دیدارها در حال حاضر با ۲ پیروزی، یک مساوی و سه باخت و کسب هفت امتیاز در جایگاه یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.
داماش نیز با کسب تنها ۲ امتیاز از ۶ مسابقه گذشته در جایگاه هفدهم جدول رده‌بندی است.
۱۸ تیم در مسابقات فوتبال لیگ دسته اول حضور دارند که پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول جواز حضور در لیگ برتر دوره بیست و سوم را برای سال ۱۴۰۳ کسب خواهند کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha