۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۱۹:۳۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 85250683
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروزی تیم فوتبال ساحلی شهدای حیات داوود گناوه در هفته پایانی لیگ

گناوه - ایرنا - تیم شهدای حیات داوود گناوه، هفته آخر (هجدهم) لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را با برد مقابل فولاد هرمزگان به پایان رساند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این دیدار که شامگاه شنبه در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس بندرگناوه برگزارشد، نماینده استان بوشهر در یک بازی پرگل پنج بر چهار فولاد هرمزگان را شکست داد.

گل های شهدای حیات داوود گناوه را ابراهیم دکان بحری ۲ گل، یعقوب عبدی، علی حامدی و محمدامین دهقانی و فولاد هرمزگان توسط فاروق پسنده، امیر سالمی، فریبرز زارهی و منصور مدارایی به ثمر رسید.

قضاوت این دیدار برعهده علی اکبر زارعی مقدم از استان یزد، رشید چادری از خوزستان، شهرام ایزدی و آرش صفرپور از چهارمحال و بختیاری و حسین شریفات از خوزستان به عنوان ناظر داوری و محمدشریفی از یزد ناظر فدراسیون بودند.

تیم شهدای حیات داوود گناوه در اغلب مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور کم فروغ حاضر شد و در مجموع تنها با چهار برد در انتهای جدول قرار گرفت و به لیگ دسته اول سقوط کرد.

در این مسابقات که شانزدهمین لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور محسوب می‌شود تیم‌های مقاومت گلساپوش، صدرشیمی و چادرملو اردکان از استان یزد به همراه منطقه آزاد چابهار، شاهین خزر رودسر، پارس جنوبی بوشهر، هیأت فوتبال اصفهان، شهدای حیات داود بندر گناوه، شهرداری بندرعباس و فولاد هرمزگان حضور داشتند که در پایان گلساپوش یزد قهرمان این دوره شد.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha