استاندار کرمان: ساختار را برای فعالیت مردم در عرصه‌های مختلف فراهم کنیم

کرمان-ایرنا- استاندار کرمان گفت: حضور مردم در همه عرصه‌ها ضروری است و دولت باید ساختارهای مورد نیاز برای نقش آفرینی مردم در عرصه‌های مختلف را فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهدی فداکار شامگاه شنبه در نخستین گردهمایی نخبگان، حلقه‌های میانی، فعالین مردمی و دستیاران مردمی‌سازی استان کرمان افزود: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون بار انقلاب بر دوش مردم بود و مهمترین مصداق این اتفاق دوران پربرکت دفاع مقدس است.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس ارتش سازوکار مناسبی نداشت و سپاه پاسداران نیز تازه تشکیل شده بود و هنوز دارای تشکیلات نظامی نبود، اما مردم پای کار آمدند و در گردان‌های بسیجی، دانش آموز، معلم و کاسب با هم از کشور دفاع کردند.

استاندار کرمان بیان کرد: در دوران دفاع مقدس سپاه پاسداران ساختار را ایجاد کرد و بعد از شکل‌گیری ساختارها مردم در قالب این ساختارها اقدامات را پیش بردند.

فداکار تصریح کرد: امروز هم نقش مردم در اقتصاد دارای اهمیت است و اگر موانع از پیش پای مردم برداشته شود مشکلات مملکت حل می‌شود.

وی گفت: دولت باید همت کرده و همانند کاری که سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس انجام داد، ساختارها را برای نقش‌آفرینی مردم فراهم کند که در این راستا یکی از نقاط ضعف دولت عدم واگذاری بخش‌های مختلف به مردم است.

استاندار کرمان گفت: ساختارهای موجود باید از قید و بندها آزاد شود منظور از این اقدام بهم ریختن ساختارها نیست، بلکه همانند کاری که سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس کرد،باید انجام دهیم یعنی ساختار را ایجاد کنیم و سپس مردم وارد این ساختارها شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha