استاندار همدان: نیروی انتظامی نگهبان ارزش های انسانی و قرانی است

همدان- ایرنا- استاندار همدان گفت: نیروهای مخلص، جان بر کف و اقتدار آفرین فراجا حافظ جان، مال و ناموس مردم و نگهبان ارزش های انسانی و قرآنی هستند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا قاسمی فرزاد روز یکشنبه در دیدار با شورای فرماندهی انتظامی همدان به مناسبت هفته فراجا اظهار کرد: مجموعه ارکان پلیس با خلوص نیت و صدق و صفا در مقابله با بزه کاری، ناهنجاری ها و کج روی ها تلاش می کنند و در ارتباط با خدمت رسانی به مردم نیز از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی اضافه کرد: گزارش پلیس در شورای تامین نشان از تلاش ارزشمند و شبانه روزی عوامل این نیرو برای برقراری امنیت است همچنین شعار ۲ سال پیاپی هفته نیروی انتظامی گویای رویکرد مردم محوری پلیس است.

استاندار همدان ادامه داد: تعابیری که مقام معظم رهبری در خصوص این نیروی پر تلاش و خدمتگذار به کار گرفتند گویای تعلق خاطر و علاقه قلبی رهبری فرزانه انقلاب به عوامل این مجموعه خدوم و پرتلاش است.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: با تلاش، نظارت و کنترل عوامل پلیس راه، راهور و انتظامی در جریان نوروز، سفرهای تابستانی و اربعین حسینی و همکاری دیگر دستگاه ها امنیت مسافران تامین شد و آمار سوانح رانندگی تا حد قابل توجهی کاهش یافت و این مجاهدت سبب شد که همدان در رده های برتر کشور قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: به طور حتم در صورت نظر سنجی از عملکرد پلیس در شاخص های مختلف، مردم رضایتمندی خود از تلاش این مجموعه برای خدمت رسانی را اعلام می کنند.

استاندار همدان بیان کرد: بیش از ۲۲ میلیون تردد خودرو ایام اربعین امسال در همدان ثبت شد که این میزان تردد با کنترل عوامل انتظامی با نظم و انضباط و بدون کمترین حادثه ای رخ داد.

قاسمی فرزاد افزود: ماموران انتظامی همدان همچنین در حوزه های امنیتی و برقراری نظم و امنیت مراسم های ملی مذهبی از جمله راهپیمایی ها تلاش زیادی کردند که شایسته قدردانی است.

استاندار همدان اضافه کرد: تلاش بدون چشم داشت عوامل انتظامی حکایت از تبعیت این مجموعه از فرمانده معظم کل قوا است.

وی اظهار کرد: بر اساس شعار هفته فراجا، پلیس در کنار اقتدار و برخورد محکم با مجرمان و مخلان نظم و امنیت، با مردم با رافت، مهربانی و عطوفت برخورد می کند.

۸۳ درصد پرونده های تشکیل شده در پلیس فتای همدان منجر به کشف جرم شده است

سردار سلمان امیری فرمانده انتظامی همدان نیز در این نشست گفت: همگرایی بین اعضای شورای تامین موجب شده که بر اساس شاخص های امنیتی قابل سنجش، همدان از استان های با امنیت بالا در کشور محسوب شود.

وی اضافه کرد: با وجود برنامه ریزی دشمن علیه کشورمان اما با حضور پُر رنگ پلیس و دیگر نهادهای امنیتی و نظامی میهن اسلامی ما از جمله همدان امن و با ثبات است.

سردار امیری افزود: شمار سوانح جاده ای همدان در نیمه نخست امسال هفت درصد و اربعین ۴۰ درصد کاهش داشته است این در حالی است که آمار مسافرت های درون و برون شهری رو به افزایش بوده است.

وی با بیان اینکه پلیس در خدمت رسانی به مردم شب و روز نمی شناسد، اضافه کرد: هزاران ماموریت در طول شبانه روز توسط پلیس انجام می شود برای نمونه ۶ ماهه امسال ۶۰۰ هزار نفر با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ در همدان تماس برقرار کردند.

فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: ۱۵ هزار نفر با سامانه ۱۹۷ برای ارائه انتقاد و پیشنهاد تماس برقرار کردند که میزان رضایتمندی از عملکرد پلیس و تماس برای اعلام رضایتمندی و تشویق ماموران ۲۱ درصد افزایش داشته است.

سردار امیری ادامه داد: صدور ۷۶ هزار جلد گذرنامه، کشف بیش از پنج تن موادمخدر، کاهش سوانح رانندگی و افزایش کشفیات کالای قاچاق از دیگر توفیقات پلیس همدان در نیمه نخست امسال است.

وی با بیان اینکه متاسفانه جرایم فضای مجازی رو به رشد است،گفت: آمار جرائم سایبری ۴۷.۸۱ درصد افزایش داشته است اما ۸۳ درصد از پرونده های تشکیل شده در پلیس فتا منجر به کشف شده است.

فرمانده انتظامی استان همدان تاکید کرد: پلیس تا سر حد جان برای برقراری امنیت و آرامش مردم با مخلان نظم و امنیت، اراذل و اوباش و قاچاقچیان موادمخدر برخورد می کند که گواه صادق این ادعا شهادت مامور پلیس مبارزه مواد مخدر در ملایر حین انجام ماموریت است.

سردار امیری بیان کرد: طبق شعار هفته فراجا از مردم فهمیم استان همدان انتظار می رود با قانونمندی پلیس را در اجرای بهتر ماموریت ها و برقراری امنیت در استان یاری دهند.

۱۱۰ عنوان برنامه همزمان با هفته فراجا در استان همدان در حال برگزاری است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha