۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۷
کد خبرنگار: 5476
کد خبر: 85250732
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنجانی‌ها در جشن «سلام بر پایان اسرائیل» شرکت کردند+فیلم

زنجان - ایرنا- شهروندان زنجانی شامگاه شنبه در جشن «سلام بر پایان اسرائیل» حضور یافته و با سر دادن شعارهای حماسی از پیروزی غیورمردان فلسطینی ابراز خوشحالی و سرور کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، جشن «سلام بر پایان اسرائیل» امشب در محل پیاده راه زنجان با مشارکت مجموعه‌های فرهنگی شهر و اجرای برنامه‌های شاد از جمله آتش‌بازی و نورافشانی برگزار شد و در ادامه برنامه مهدی رسولی و ولی الله کلامی از مداحان معروف استان به سر دادن شعارهای حماسی پرداختند.

مردم زنجان نیز در این محل با پخش شیرینی به مناسبت عملیات طوفان الاقصی و رشادت غیور مردان فلسطینی و تسلط بر مناطق اشغال شده توسط رژیم صهیونیستی ابراز خوشحالی کردند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: جبهه مقاومت به لطف خدا توانست اسرائیل را به خوبی تحت فشار قرار دهد.

حجت‌الاسلام علی ناصر با ابراز خوشحالی از این موفقیت کسب شده توسط فلسطینی‌ها گفت: طبق اخبار منتشر شده شهرک‌های مختلف سرزمین‌های اشتغالی به تصرف نیروهای جبهه مقاومت درآمده است و تعدادی از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش ایرنا، صبح امروز «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» خبر داد و در ادامه اخباری درباره موشکباران مواضع رژیم صهیونیستی منتشر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha