جشن مردم تبریز در حمایت از مقاومت فلسطین + فیلم

تبریز- ایرنا- مردم همیشه در صحنه تبریز امشب در حمایت از فلسطین و پیروزی های امروز محور مقاومت در میدان ساعت و سایر خیابان های شهر جشن و سرور راه انداختند.

به گزارش ایرنا، مردم در این تجمع و جشن پیروزی با سردادن الله اکبر، الله اکبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، نصرمن الله و فتح قریب، مرگ بر اسرائیل و برافراشتن پرچم فلسطین حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.

مردم تبریز با بوق های ممتد خودروهای خود و برافراشتن پرچم حزب الله و فلسطین در برخی از خیابان های اصلی شهر شادی خود را از پیروزی های مقاومت و حزب الله در عملیات «طوفان الاقصی» در اراضی اشغالی فلسطین به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایرنا، به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، امروز رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha