۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۹
کد خبرنگار: 909
کد خبر: 85250835
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مورایس: سبک بازی سپاهان باعث افتخار است

۱۵ مهر ۱۴۰۲، ۲۲:۴۹
کد خبر: 85250835
مورایس: سبک بازی سپاهان باعث افتخار است

اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تشکر از هواداران این تیم گفت: باعث افتخار است که چنین بازی را از تیم خودم مشاهده کردم.

به گزارش ایرنا، ژوزه مورایس شامگاه شنبه در نشست خبری پس از بازی سپاهان با تیم نفت آبادان افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و نیمه اول از همه نظر عالی بودیم بطوریکه کیفیت تیمی از نظر هجومی و دفاعی عالی بود.

وی با بیان اینکه مسابقه امشب، بازی ساده‌ای نبود، اظهار داشت: بُرد پرگل دلیل بر بازی ساده نبود و بابت برد در این بازی خوشحالم.

مورایس با تشکر از بازیکنان تعویضی، اضافه کرد: بیشتر آن‌ها از مصدومیت برگشته بودند، آسان نبود بعد از مصدومیت به بازی برسند و به طور قطع در آینده کمک بیشتری به ما خواهند کرد اما تا این‌جا نیز کمک زیادی به ما کردند.

سرمربی تیم سپاهان با اشاره به اینکه به طور معمول در مورد فرد در تیم صحبت نمی‌کنم، تصریح کرد: هر فردی سعی می‌کند کیفیت خود را در تیم نشان دهد و تیمی فکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه آل‌کثیر ۲ گل زد و با تمرکز در تیم جای گرفت، ادامه داد: همه برای من مهم هستند و برخی در شرایط خاص مهم‌تر هستند اما همه بازیکنان مهم هستند.

مورایس تاکید کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که مشتاقانه تیم را حمایت کردند و این موضوع باعث خوشحالی ماست.

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۹ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با قضاوت سیدرضا مهدوی برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری چهار بر یک سپاهان به پایان رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha