۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱:۱۹
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 85250919
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سخنگوی گردان‌های القسام:تعداد اسرای اسرائیلی فراتر از چیزی است که نتانیاهو تصور می کند

تهران-ایرنا-«ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بامداد یکشنبه تشریح کرد: تعداد اسرای اسرائیلی بسیار فراتر از آن چیزی است که بنیامین نتانیاهو تصور می کند.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه تلویزیونی "الاقصی" ابوعبیده که از طریق همین شبکه ماهواره‌ای سخن می گفت، تأکید کرد: تهدید غزه و دلاورمردان آن یک بازی شکست خورده است.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش "اسرائیل" در مقابل مبارزان ما همانند ملخ بر زمین می‌افتند.

ابوعبیده اضافه کرد: رژیم اشغالگر پس از دیدن دلاوری ها و رشادت مجاهدان فلسطینی، دچار بحران عمیقی شده است.

وی ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی برای دفاع از مسجد الاقصی و اسیران فلسطینی ادامه دارد.

ابوعبیده با پوچ خواندن تهدیدات تنانیاهو افزود:نتانیاهو امروز با کدام لشکر ما را تهدید می‌کند؟ با نظامیانی که از مقابل مجاهدان ما پا به فرار گذاشتند.

نتانیاهو شنبه شب نیروهای مقاومت را تهدید کرد و گفت: آنچه امروز رخ داد، بی سابقه بود و ارتش اسرائیل بزودی انتقام خواهد گرفت و حماس را بدون هیچ ملاحظه‌ای درهم خواهد کوبید.

ابوعبیده در پایان گفت که تلاش حماس برای نفوذ به اسرائیل متوقف نخوهد شد.

همزمان با حملات موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردانهای القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) صبح روز شنبه (۱۵ مهرماه) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

به گفته وی در حمله نخست این عملیات به مواضع دشمن، بیش از ۵ هزار موشک و راکت به فرودگاه‌ها و استحاکامات دشمن صهیونیست شلیک شد.

نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی سابقه به حداقل ۷شهرک‌صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که براساس اذعان رسانه های صهیونیستی حدود یکهزار نخبه از رزمندگان فلسطینی توانستند از ۷ شکاف موجود در حصار مرزی با نوار غزه وارد سرزمین های اشغالی شوند.

از سوی دیگر بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، به دنبال عملیات طوفان الاقصی، تاکنون ۳۰۰ صهیونیست کشته و بیش از یکهزار و ۵۹۰ تن دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت ۲۸۵ نفر از مجروحان وخیم گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha