۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۷:۰۱
کد خبرنگار: 1228
کد خبر: 85250962
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرفداران فلسطین در پاکستان پیروزی «طوفان الاقصی» را جشن‌ گرفتند

اسلام‌آباد - ایرنا - حامیان جبهه مقاومت فلسطین در پاکستان همگام با رهبران سیاسی و مذهبی این کشور به نشانه همبستگی با رزمندگان فلسطین به خیابان‌ها آمده و با حمل پرچم بزرگ فلسطین پیروزی عملیات ضدصهیونیستی «طوفان الاقصی» را جشن گرفتند.‌

به‌ گزارش بامداد یکشنبه خبرنگار ایرنا، در ادامه اعلام همبستگی احزاب پاکستانی، گروه‌های و نهادهای دانشجویی در این کشور با ملت فلسطین و تمجید از عملیات کوبنده و بی نظیر «طوفان الاقصی» علیه رژیم اشغالگر قدس مردم «کراچی» به عنوان پرجمعیت ترین شهر و قلب اقتصادی پاکستان شب گذشته به خیابان ها امدند و جشن و پایکوبی کردند.

انبوهی از جمعیت در کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان با حمل پرچم بزرگ فلسطین در حمایت از رزمندگان مقاومت به خیابان‌ها آمده و علیه تهاجم و اشغالگری اسرائیل شعار دادند.

طرفداران فلسطین در پاکستان پیروزی «طوفان الاقصی» را جشن‌ گرفتند

صدها نفر از اعضای گروه دانشجویی "اسلامی جمعیت" ،پیروزی فلسطین را افتخاری برای تمام جهان اسلام دانسته و خواستار یکپارچگی دولت و نیروهای مسلح کشورهای اسلامی برای کمک به مردم فلسطین شدند.

«حافظ نعیم الرحمان» رئیس حزب جماعت اسلامی در شهر کراچی پاکستان پیروزی عملیات «طوفان الاقصی» در سرزمین‌های اشغالی فلسطین را تبریک گفت و افزود: جبهه مقاومت فلسطین به‌ جهان نشان داد که یک رژیم نامشروع و غاصب هرگز صاحب یا مالک سرزمین‌های اشغالی نبوده و نیست.

طرفداران فلسطین در پاکستان پیروزی «طوفان الاقصی» را جشن‌ گرفتند

شرکت کنندگان در تجمع پیروزی مقاومت فلسطین اعلام کردند که قبله اول مسلمین بیت المقدس بخشی از ایمان ما است لذا حمایت از هرگونه اقدام و طرح از سوی مقاومت برای دفاع از فلسطین و آزادی قدس شریف وظیفه همه ما می‌باشد.

براساس این گزارش، قرار است عصر روز یکشنبه تجمع بزرگ مردمی در حمایت از ملت فلسطین و عملیات «طوفان الاقصی» در شهر اسلام‌آباد پایتخت پاکستان برگزار شود.

همزمان با عملیات کوبنده رزمندگان مقاومت فلسطین تحت عنوان «طوفان الاقصی» علیه دشمن صهیونیستی بسیار از گروه‌های سیاسی در پاکستان و رهبران مذهبی این کشور ضمن اعلام همبستگی با ملت فلسطین از عملیات مقاومت علیه رژیم اشغالگر قدس قویا حمایت کردند.

«آصف علی زرداری» رهبر حزب‌ مردم و رئیس جمهور پیشین پاکستان طی پیامی با اعلام همبستگی با ملت فلسطین گفت: جامعه بین الملل از جمله ملت‌های اسلامی در این برهه باید در کنار فلسطین ایستاده و از آنان را در مقابل اسرائیل غاصب حمایت نمایند.

طرفداران فلسطین در پاکستان پیروزی «طوفان الاقصی» را جشن‌ گرفتند

نخست وزیر پاکستان با ابراز نگرانی از تشدید خشونت‌ها در خاورمیانه بر نیاز فوری به حل مسأله فلسطین تاکید و وزارت خارجه پاکستان نیز شب گذشته با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که با نگرانی وضعیت خشونت‌ها میان فلسطین و رژیم اسرائیل را رصد می‌کند.

«ممتاز زهرا» سخنگوی وزارت خارجه پاکستان گفت که این‌ کشور همواره از حل عادلانه مناقشه فلسطین به عنوان کلید صلح پایدار در خاورمیانه مطابق با حقوق بین الملل و قطعنامه های مربوطه سازمان ملل و سازمان همکاری اسلامی حمایت می‌کند.

وی تاکید کرد: باید یک کشور مستقل فلسطین، پایدار و پیوسته بر اساس مرزهای قبل از ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شریف ایجاد شود.

به دنبال جنایات ادامه‌دار رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و مقدسات مسلمانان در سرزمین‌های اشغالی، روز گذشته رزمندگان مقاومت فلسطین عملیات همه جانبه و پیچیده ای را علیه اشغالگران صهیونیست در سرزمین های اشغالی از هوا، زمین و دریا آغاز کردند که فقط در عرض ۲۰ دقیقه پنج هزار راکت و موشک به مواضع صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی شلیک شده و پهپادهای مقاومت نیز چندین موضع صهیونیست ها را هدف قرار دادند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha