۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85251188
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حضور بانوان در بازی ملوان و نساجی بدون مانع است

۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۳۴
کد خبر: 85251188
حضور بانوان در بازی ملوان و نساجی بدون مانع است

رشت - ایرنا - مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: بازی تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران با حضور بانوان برگزار می‌شود.

علیرضا وهابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با درخواست باشگاه ملوان بندرانزلی و موافقت سازمان لیگ برای حضور بانوان در این دیدار اقدام شد و ۵۰۰ سهمیه برای بانوان در بازی امروز درنظر گرفته شده است.

وی افزود: این تعداد از بانوان می‌توانند با تهیه بلیت که توسط سامانه باشگاه ملوان بندرانزلی ارائه می شود، به ورزشگاه بیایند تا از نزدیک نظاره‌گر این دیدار باشند.

وی اضافه کرد: همچنین ۱۰ درصد از ظرفیت ورزشگاه نیز طبق قانون سازمان لیگ در اختیار طرفداران تیم فوتبال نساجی که مهمان هستند، قرار می گیرد و مابقی ظرفیت ورزشگاه نیز در اختیار طرفداران ملوان قرار خواهد گرفت.

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: البته سامانه بلیت فروشی برای ساعاتی دچار مشکل شده بود و با وجود اینکه قرار بود از ساعت ۲۱ دیشب فروش بلیت آغاز شود، از ساعت ۲۳ آغاز شد و هم اینک نیز مشکلی برای ارائه بلیت وجود ندارد و تماشاگران می توانند در این خصوص اقدام کنند.

وهابی به گروه داوری این بازی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: حسین زیاری به عنوان داور وسط، علی اکبر نوری و محسن حکیم به عنوان کمک داور در بازی ملوان و نساجی حضور خواهند یافت، ضمن اینکه سعید رحیمی مقدم به عنوان داور چهارم و رحیم رحیمی مقدم به عنوان ناظر گروه داوری در این دیدار حضور می یابند.

تیم‌های فوتبال ملوان و نساجی مازندران از ساعت ۱۷ و ۱۵ دقیقه امروز(یکشنبه) در هفته هفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می گیرند.

در جدول رده‌بندی این مسابقات، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با انجام پنج مسابقه و کسب هفت امتیاز در رتبه هشتم و تیم فوتبال نساجی مازندران با انجام چهار مسابقه و کسب پنج امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی ۱۶ تیمی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha