۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۰:۴۰
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85251232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار کردستان: مسئولان پاسخگوی عملکردشان باشند

سنندج- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: مسئولان نسبت به عملکرد و وظایف محوله خود پاسخگو باشند و اگر مسئولی برای توجیه کم کاری خود توضیحی دارد، ما گوش شنوا داریم.

به گزارش ایرنا، مهدی رمضانی روز یکشنبه در همایش شهرستانی شوراهای اسلامی در کامیاران اظهار کرد: با وجود کسب دستاوردهای علمی و دانش‌بنیان اما همچنان به دلیل بی کفایتی و بی مسئولیتی برخی مدیران، مشکلات مختلفی داریم که نیازمند رفع و بررسی است.

وی به نقش شوراها در خدمت به مردم و پیشبرد امور اشاره کرد و یادآور شد: شوراها سکوی تبیین در امر انتخابات هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینکه مشورت دستور صریح اسلام است، گفت: یکی از دستورات و توصیه‌های اخلاقی و اجتماعی اسلام، همفکری و مشورت در امور فردی و اجتماعی است.

رمضانی با اشاره به اهمیت شورا و مشارکت از دیدگاه اسلام، افزود: این امر مقدس مورد تاکید حضرت محمد (ص) است و با تکیه به این امر، بشریت از جهل و نادانی، ظلمت و تاریکی نجات یافت، لذا امروز مسلمانان سراسر جهان مدیون رهنمون‌های منجی عالم بشریت هستند.

وی در ادامه به قیام سال ۵۷ و پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و اظهار کرد: آغاز حکومت جمهوری اسلامی در سال ۵۷ که به رهبری امام امت(ره) با دستان خالی و به پشتوانه عظیم و میلیونی مردم شکل گرفت، حکومت ۲ هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی سرنگون شد و برگ جدیدی از تاریخ برای مردم ایران گشوده شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان به آغازین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب تلاش کردند که حکومت نوپای اسلامی را بر زمین بزنند لذا با جنگ تحمیلی به این دشمنی دامن زدند.

رمضانی یادآور شد: بعد از ۴۵ سال از پیروی انقلاب، در سطوح مختلف مادی و معنوی در بیشتر عرصه‌های علمی و صنعتی به همت دانشمندان و جوانمردی و پشتکار جوانان خلاق، ایران سربلند در صدر جدول کشورهای جهان است.

وی در ادامه توسعه راه روستایی را در راستای رفاه شهروندان این مناطق ضروری عنوان کرد و گفت: رفع مشکلات راه روستایی بهسازی جاده‌ها و هموار کرد مسیر تردد روستاییان رسالت خطیر مدیران مرتبط است.

کامیاران در ۶۵ کیلومتری جنوب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha