۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 2082
کد خبر: 85251355
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تدابیر امنیتی در شهرهای آمریکا پس از عملیات طوفان الاقصی

تهران- ایرنا- عملیات طوفان الاقصی دامنه ترس و نگرانی را به ایالات متحده کشانده تا جاییکه تدابیر امنیتی در شهرهای آمریکا افزایش یافته است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شبکه خبری «سی‌ان‌ان» گزارش داد که پس از عملیات گسترده گروه‌های فلسطینی در غزه علیه اسرائیل، تدابیر امنیتی در شهرهای سراسر ایالات متحده آمریکا افزایش یافته است.

یک مقام مجری قانون در آمریکا گفت که پلیس فدرال و وزارت امنیت داخلی این کشور اطلاعیه‌هایی در مورد نگرانی از امنیت عمومی برای نهادهای اجرای قانون محلی و ایالتی صادر و اعلام کردند که آنها هر گونه تاثیر تهدید بر فضای آمریکا را تحت نظر دارند.

آژانس‌های نامبرده مدعی شدند که تاکنون هیچ اطلاعات خاصی که نشان دهنده تهدید برای آمریکا باشد، وجود ندارد.

با این اوصاف افزایش تدابیر امنیتی در شهرهای آمریکا پس از عملیات طوفان الاقصی پیامدهایی را به دنبال داشته که دامنه آن به ایالات متحده هم کشیده شده و ترس و نگرانی در میان آمریکایی‌ها را هم ایجاد کرده است.

نیروهای جنبش مقاومت فلسطین دیروز شنبه (۱۵ مهر ماه) طی عملیاتی از طریق هوا، زمین و دریا حملاتی را علیه رژیم صهیونیستی ترتیب دادند که در پی آن دست کم ۳۵۰ صهیونیست کشته و بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ نفر نیز زخمی شدند.
در راستای صدور اطلاعیه‌های آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا، اداره پلیس لس آنجلس اعلام کرد که گشت زنی‌های بیشتری را در جوامع یهودی و مسلمان خواهد داشت.

دادستان کل نیوجرسی نیز اعلام کرد که گشت زنی‌ها در سراسر این ایالت افزایش خواهد یافت و از ساکنین خواست تا هوشیاری بیشتری به خرج دهند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha