۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۰۸
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85251384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شلیک ۱۰۰ فروند راکت به شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت»

تهران-ایرنا- گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس اعلام کرد که در پاسخ به بمباران گسترده منازل مسکونی و غیرنظامی در غزه، بار دیگر با ۱۰۰ فروند راکت، شهرک صهیونیست نشین سدیروت را هدف قرار داده است.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از الجزیره، گردان‌های القسام اعلام کرد که این حمله در پاسخ به بمباران گسترده منازل مسکونی و غیرنظامی در غزه است.

در همین حال منابع خبری اعلام کردند که در حملات راکتی گردان های القسام به این شهرک صهیونیست نشین، چندین صهیونیست زخمی شدند.

به گزارش ایرنا، با گذشت ۲۸ ساعت از آغاز عملیات بزرگ طوفان الاقصی، توان موشکی و راکتی مقاومت هیچ آسیبی ندیده و با تمام توان زیرساخت‌ها و شهرک‌های صهیونیست نشین را هدف قرار می‌دهد.

حمله به سدیروت با یکصد فروند راکت در حالی که درگیری در آن همچنان میان رزمندگان مقاومت و نظامیان اشغالگر ادامه دارد، همزمان پشتیبانی توپخانه‌ای از این رزمندگان نیز به شمار می‌رود.

نیروهای مقاومت فلسطین از صبح دیروز (شنبه) عملیات همه جانبه و بی نظیر خود با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب) علیه مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های اشغالی آغاز کرده اند؛ عملیاتی که در عمر ۷۵ ساله اشغالگران غاصب نظیر نداشته و

صهیونیست ها را در شوک فرو برده است.

این عملیات پیچیده مقاومت فلسطین که از طریق تونل ها، روی زمین، دریا و هوا به همراه شلیک هزاران راکت و موشک به سرزمین های اشغالی صورت گرفته تاکنون موجب هلاکت حداقل ۳۵۰ صهیونیست و زخمی شدن بیش از یکهزارو ۸۰۰ صهیونیست دیگر شده است.

عملیات طوفان الاقصی علاوه بر این که بازنمایی گوشه ای از اراده جوانان فلسطین برای دفاع از آب و خاک کشور خود و مقابله با دشمن اشغالگر است، نشانگر قدرت و پیشرفت نظامی نیروی مقاومت بوده، بطوری که برخی سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی اذعان داشتند که برای این حمله غافلگیرکننده به‌اندازه کافی آماده نبودند و این حمله بی تردید شکست سرویس اطلاعاتی آنها به شمار می آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha