۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبرنگار: 924
کد خبر: 85251482
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

زنگ مقاومت در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد

۱۶ مهر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۸
کد خبر: 85251482
زنگ مقاومت در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد

تبریز - ایرنا - در پی پیروزی‌های مردم فلسطین در عملیات طوفان الاقصی علیه صهیونیست های اشغالگر همزمان با سراسر کشور زنگ مقاومت در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد.

به گزارش ایرنا، دانش ‌آموزان آذربایجان شرقی روز یکشنبه در زنگ دوم برنامه آموزشی خود که زنگ مقاومت و همبستگی با فلسطین نام گرفت با حضور در محوطه مدارس از دفاع غیرتمندانه مردم فلسطین و دانش آموزان و نوجوانان فلسطینی حمایت کردند.

دانش آموزان بصیر و آگاه استان، با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا از آرمان فلسطین دفاع و جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

زنگ مقاومت در مدارس آذربایجان شرقی نواخته شد

تجمع دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند در حمایت از مقاومت مردم مظلوم فلسطین

امروز همچنین به مناسبت عملیات بزرگ طوفان الاقصی در سرزمین اشغالی، دانشگاهیان دانشگاه صنعتی سهند در حمایت از مقاومت فلسطین با برگزاری تجمعی، حمایت خود را از این حرکت جهادی اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، دانشگاهیان انقلابی دانشگاه صنعتی سهند، ضمن اعلام حمایت از عملیات گسترده نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی، نسبت به این موفقیت تاریخی مقاومت ابراز خوشحالی داشتند.

دانشگاهیان بصیر دانشگاه صنعتی سهند در این تجمع ضمن سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل، بیانیه حمایت از مردم مظلوم فلسطین را قرائت کردند.

گروه های مقاومت فلسطین روز گذشته در پاسخ به شرارت های رژیم صهیونیستی بیش از پنج هزارموشک و راکت به مراکز نظامی صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین پرتاب کردند که خسارات و تلفات فراوانی به صهیونیست ها وارد شد.

همزمان با این عملیات نفوذ نیروهای کماندو جبهه مقاومت به عمق اراضی اشغالی و به اسارت درآوردن تعدادی از افسران و سربازان صهیونیست ها بر رعب و وحشت غاصبان قدس افزود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha