تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حمایت از مردم فلسطین  

اهواز - ایرنا - جمعی از دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اهواز با تجمع در محل یادمان شهدای گمنام از عملیات پیروزمندانه مقاومت فلسطین علیه صهیونیست‌ها درعملیات "طوفان الاقصی" حمایت کردند.

به گزارش ایرنا دانشجویان این دانشگاه روز یکشنبه با سردادن شعارهایی از جمله «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «الموت لاسرائیل»، «بیت‌المقدس قبله نخستین، رها شود با قدرت مسلمین»، «دفاع از فلسطین، باعث عزت ماست»، «نابودی اسرائیل، خواسته ملت ماست»، «نصرمن الله و فتح قریب» و «مرگ بر آمریکای مردم فریب»، به تجمع خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ادامه دادند.

این تجمع بعد از نماز ظهر با حضور جوانان پرشور دانشگاه علوم پزشکی اهواز با پخش شیرینی و شربت در محل یادمان شهدای دانشگاه برگزار شد.

در بیانیه پایانی این تجمع که توسط یکی از دانشجویان قرائت شد آمده است: امروز قطعا یادآور سخن آینده‌نگرانه و قطعی ولی‌امر مسلمین است که فرمودند:«رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید» و چه بسا نشان‌دهنده این است که فلسطینیان، با قدرت تمام در پی بازپس‌گیری سرزمین‌های اجدادشان هستند.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در حمایت از مردم فلسطین  

این بیانیه می افزاید: اکنون که «طوفان الاقصی»، صور نابودی اسراییل را دمیده است، نباید مارا از رسالت انقلابیمان باز دارد و به گفته رهبر کبیر انقلاب در مسیر مقدس پیروزی قرار داریم و به قله‌های پیروزی در کل جهان نزدیک شده‌ایم و حال نوبت فتح‌الفتوح امت اسلام است‌.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز که بدنه استکبار و ظلم در منطقه آسیب جدی دیده است و قدم‌های دشمنان اسلام در منطقه با گام بلند مقاومت شکسته شده، جوانان مومن و انقلابی و تشکیلاتی استان خوزستان با شناخت درست و درک لحظه‌ها و بصیرت خود، همگام، همصدا و همدل با سایر مسلمین جهان فریاد شادی سرخواهند داد و از جهتی آمادگی خود را جهت کمک به جبهه مقاومت و یاری‌رسانی به ملت عزیز فلسطین اعلام می‌کنند.

به گزارش ایرنا عملیات طوفان الاقصی علاوه بر این که بازنمایی گوشه ای از اراده جوانان فلسطین برای دفاع از آب و خاک کشور خود و مقابله با دشمن اشغالگر است، نشانگر قدرت و پیشرفت نظامی نیروی مقاومت بوده به گونه‌ای که برخی سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی اذعان داشتند که برای این حمله غافلگیرکننده به‌اندازه کافی آماده نبودند و این حمله بی تردید شکست سرویس اطلاعاتی ما (رژیم صهیونیست) به شمار می‌آید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha