دختر تنیس باز مهابادی مدال برنز مسابقات کانتندر امارات را کسب کرد

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: «الینا رحیمی» ملی پوش شایسته تنیس روی میز این شهرستان توانست با درخشش خود در رقابت‌های بین المللی کانتندر امارات به مقام سوم این مسابقات دست پیدا کند.

کیوان خوشبخت روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات تنیس روی میز کانتندر امارات در رده سنی زیر ۱۹ سال دختران برگزار و الینا رحیمی با غلبه بر حریفانی از مصر و لبنان با نتیجه سه بر صفر پس صدرنشین گروه خود شد.

وی ادامه داد: در مرحله حذفی هم رحیمی به مصاف کاشوی گوپتا از هند رفت و با نتیجه سه بر صفر به برتری دست یافت.

وی اضافه کرد: این ملی پوش مهابادی در نیمه نهایی به مصاف دیگر حریف هندی رفت و بازی را با نتیجه سه بر یک واگذار کرد و به مدال برنز مشترک دست یافت.

رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد بیان کرد: حوری آقامیری و پروانه کریمی به عنوان مربی هدایت این پینگ پنگ باز کشورمان را در این رقابت‌ها برعهده دارد.

رحیمی یکی از ملی پوشان آینده دار تنیس روی میز ایران محسوب می شود که در چند سال گذشته مقام ها و افتخارات بسیاری را در رده های سنی مختلف بدست آورده است.

به گزارش ایرنا، الینا رحیمی متولد ۱۳۸۳ در شهر مهاباد است که طی سال‌های گذشته همواره در اردوهای تیم ملی حضور داشته و قهرمانی ایران و آسیای میانه را در کارنامه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha